باغ عدن

پیام های کوتاه

چگونه بدون ازدواج، پاک بمانیم؟

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

مشغول مطالعه وبلاگ محترمی بودم که از انسانهای خودکفا، تعبیر به ' خوک ' نموده و بلافاصله عاقبت جوانی که ازدواج نکرده و دچار خودارضائی، می گردد به ذهن گرامیشان، خطور کرده بود. آیا انسانها گوسپندند که ایشان همه را با یک چوب، می رانند؟

آن چه موجب برانگیختگی نیروی جنسی در افراد، می شود ترس انسان از نابودی ناشی از تنهائی یا مردن و نیستی در این دنیاست. همین مسئله سبب افزایش قوه مذکور در افراد، شده تا بر این ترس، غلبه کنند. این افراد اگر در عوض دشنام و ناسزاگوئی، کمی مطالعات روحی خود را افزایش دهند، مطمئنا متوجه خواهند شد که راه آرام کردن غریزه جنسی اتصال به خداوند و اعتقاد به این آیه ' قرآن کریم ' است که: ' ما از خدائیم و به سوی او نیز، باز می گردیم. '. همین اعتقاد چنان آرامشی در فرد، ایجاد می کند که می تواند همچون ' حضرت مریم (س) ' و ' حضرت عیسی (ع) '، تا پایان عمر و چون پیامبر گرامی اسلام (ص)، تا سن بیست و پنج سالگی، مجرد باقی بماند.

آیا ایشان نیز، در این فاصله - نعوذ بالله - مرتکب گناه می شده اند؟

  • ۹۶/۰۲/۰۸
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.