باغ عدن

پیام های کوتاه

در خبرها، شنیده شده دیه امسال ۲۳۱ میلیون تومان در ماههای غیرحرام، اعلام گردیده است. قصد داشتم طی این مطلب، تبریکی داشته باشم خدمت دستفروشان و متکدیان مترو که با خوشحالی و شادی بیشتری، به تحریکات و ایجاد درگیری با مسافران مترو، بپردارند؛ چرا که سهم دیه دریافتیشان که قسمتی از درآمد شغل شریفشان را تشکیل می دهد بدین شکل، افزایش می یابد.

ضمن هشدار به مسافران گرامی مترو، در صورت مشاهده هر گونه تحریک از جانب دستفروشان و متکدیان آن مکان، سکوت پیشه فرمائید. شاید هر گونه پاسخی از جانب شما، منجر به پرداخت هزینه هنگفتی، بابت دیه ایشان، گردد.

باشد که تلاش و پیگیری مستمر شما با شماره ۱۸۸۸ یا مراجعه و شکایت کتبی و حضوری شما نزد ' بازرسی شهرداری تهران '، در رفع مشکل حضور این باند خلافکار در مترو، موثر گردد!

  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.