باغ عدن

پیام های کوتاه

یک پیشنهاد عالی به پیرزن متکدی ۶۷ ساله سنندجی که اخیرا، بابت تکدیگری، دستگیر و مقادیری طلا و پول از وی، کشف شد:

' سیستم حمل و نقل عمومی مترو ' مدتیست پذیرای حضور گرم باند تبهکار دستفروشان و متکدیان داخلی و حتی خارجی می باشد. آن چنان در پناه کارمندان و پلیس مهربان آن، قرار خواهی گرفت که تکدیگری که سهل است، قاچاق فروشی، تحریک مسافران و ایجاد درگیری و دریافت دیه ناشی از آن، پورسانت شناسائی و جذب دختران و زنان تنها و مستعد فساد و فحشاء و امثال آن را نیز، می توانی به منابع دیگر درآمد خود، بیفزائی؛ بدون آنکه خطر دستگیری تهدیدت نماید.

البته عاجزانه از مسافران مترو و حتی تهرانیهای غیرمسافر، درخواست می کنم پیش از اضافه شدن عضوی دیگر به این ' باند خلافکار ' و قبل از آنکه شما نیز، به یکی از قربانیان آن، بپیوندید، با شماره ۱۸۸۸، تماس گرفته و یا به صورت حضوری و کتبی، به ' سازمان بازرسی شهرداری تهران ' - واقع در خیابان ' بهشت ' - مراجعه نموده و شکایات خود را از حضور این باند مخوف، در ' سیستم حمل و نقل عمومی مترو '، مطرح کنید.

امید که قربانی بعدی ایشان شما نباشید!

  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.