باغ عدن

پیام های کوتاه

نمی دانم چرا پس از شکایتی که نزد ' بازرسی شهرداری تهران '، داشته و از مزاحمتها و جرائم دستفروشان و متکدیان آن در حق مسافران، گله نموده بودم و اکنون، چند روزیست بازرسان سازمان، با حضورشان، تا حدودی، کارمندان آن مکان را وادار به جمع آوری آنها، نموده اند، عصر دیروز، بین ساعت ۱۷ - ۱۸، یکی از کارمندان ایستگاه متروی ' شادمان ' که در دشمنی با اینجانب و ایجاد مزاحمت، سابقه ای طولانی دارد چنان به خشم آمده که از محل کارش، در اتاق کنترل، به روی سکوی روبرو، آمده و با نشان دادن من، به همکارش، شروع به صحبت کردن، نمود. قطعا، این حرکت به تنهائی، حرکتی تحریک آمیز بود که در نهایت، به نگاههائی خیره و طلبکارانه، مبدل گشت.

مثل اینکه جمع آوری دستفروشان و متکدیان مترو برای ایشان، بسیار خسارت بار بوده است. در حقیقت، از یک آبشخور، آب می خورند.

ولی جمع آوری این باند خلافکار به این زودیها، به پایان، نخواهد رسید و نیاز به شکایات و پیگیریهای پی در پی و متعدد شما شهروندان تهرانی به ' سازمان بازرسی شهرداری تهران '، خواهد داشت. برای شکایت حضوری و کتبی، می توانید به ' سازمان بازرسی شهرداری تهران ' - واقع در خیابان ' بهشت ' - مراجعه کرده و یا برای ثبت شکایت تلفنی، با شماره ۱۸۸۸، تماس حاصل نمائید.

تضمینی وجود ندارد قربانی بعدی این جمعیت اراذل و اوباش شما نباشید.

  • ۹۶/۱۲/۲۲
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.