باغ عدن

پیام های کوتاه

قابل توجه ' فرنوش نوبخت '؛ مدیر عامل ' شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ' که با ' شهروند مسافر ' خطاب کردن اعضای ' باند دستفروشان، متکدیان، فساد و فحشاء و مزاحمین نوامیس مترو '، از برخورد و جمع آوری این گروه اراذل و اوباش سازمان یافته به دست خود عوامل مترو، پروا نموده و با رها کردن ایشان در بین مسافران، به بر هم زدن نظم عمومی و امنیت زندگی شهروندان، تجاوز کرده اید:

ما مسافران تحت هیچ عنوانی، حاضر به پذیرش و تایید اعضای باند معلوم الحال شما، در میان خود و یکسان پنداشتن ما با این جمع رذل و پست، نیستبم و نخواهیم بود.

این گروه اراذل و اوباش مذکر و مونث را که سبب آزار و اذیت جسمی، روانی، اشاعه فساد و فحشاء میان دختران و زنان مسافر، بر هم زدن امنیت زندگی شخصی و خصوصی ما و تهدیدی برای حیثیتمان، گشته اند از ' سیستم حمل و نقل عمومی مترو '، خارج کنید. در غیر این صورت، هر خسارتی از جانب این دوستان و یاران غارتان، متوجه ما گردد، شما و همکارانتان در ' شهرداری تهران ' نیز، به عنوان ' شریک جرم ' ایشان، به دادگاه، معرفی خواهید شد.

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.