باغ عدن

پیام های کوتاه

در ایران اسلامی، میزان مذهبی بودن افراد بر طول ریش و پشم و متراژ بیشتر پارچه هائی است که بر دور ماتحت خود، می پیچند؛ اما به هیچ عنوان، اهمیتی ندارد که داخل آن ماتحت، چه می گذرد. به طور مثال، مهم نیست جنین مجاور باسن یک بانوی ' حجاب برتری ' ایرانی حاصل ترکیب تخمک وی با اسپرمی پاکیزه، است یا اسپرم موجودی چشم چران، زناکار و ناپاک. مهم آن است که موجودی دوپا از سوراخ ایشان، خارج گردد. در واقع، این بانوان ' حجاب برتری ' ایرانی خر زائیده و به اسم ' بشر '، به دنیا، قالب می کنند.

همچنین، چه ضرورتی دارد رحم آنها با آلت موجودی پاک، در ارتباط است یا در اثر همنشینی، همبستری و همسفرگی با شوهرانی چشم چران، زناکار، آلوده و حرامخوار، روز به روز، کثیفتر از قبل، می گردد؟ آن چه که برای پاکیزگی، کفایت می کند خواندن خطبه عقد بین او و شوهر کثیفش، است.

واقعا، با این اوصاف، دینداری کار سختیست یا واقعیت این است که ایشان با تحریف دین، همه چیز را برای خود، آسان ساخته و اکنون که قوانین دین آسان گشته، دینداران ایرانی هم، رو به فزونی نهاده اند؟

آیا خویشتنداری از ازدواج و همبستر شدن با شوهری چشم چران، زناکار و آلوده و در نتیجه آن، عدم تولد فرزند ناپاک و تنهائی متعاقب آن، دشوارتر است یا پیمان زناشوئی با چنین آلودگانی، بستن - در قبال مهریه و نفقه های هنگفت - و پر کردن نفرات خود از فرزندان اراذل و اوباش و گرگ صفت و صرفا، به پیچاندن دهها متر پارچه مشکی بر ماتحت خود، اکتفاء کردن؟

بانوی ' حجاب برتری ' ایرانی! یا ماتحتت را جمع کن و دد و میش بر این دنیا، میفزا یا از نمایش ' حجاب برتر ' و ادای قدیسگان را درآوردن، صرفنظر کن؛ که تجسم قدیسه ای که به سوراخش، نجاست وارد و از آن، نجاست خارج می گردد مشمئزکننده است.

  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.