باغ عدن

پیام های کوتاه

همجنسبازی در ایران، قانونی شد!

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

امروز عصر، سوار بر مترو، به سمت مقصد مورد نظر، در حرکت بودم. در واقع، من مسافر همیشگی مترو بوده و بارها از جانب ماموران پلیس مترو، مورد پرسش قرار گرفته ام که: ' من خیلی می بینمت این جا. این جا چه کار می کنی؟ دستفروش هستی؟ ' پروردگارا! میان این همه توهم، صبری شایسته عطا فرما!

همینطور که مثل همیشه، مشغول گوش سپردن به مکالمات اطرافیان، بودم، متوجه شدم خانمی صاحب حجاب برتر با آغاز گفتگو با خانمی که کنارش نشسته بود - در حالیکه تلاش می کرد طوری صحبت کند که نه تنها نفر بغلی، بلکه کل واگن صدایش را بشنوند - تبلیغات انتخاباتی خود را ضد رقیب، شروع نمود. سیاست با آدمها، چه ها که نمی کند که برای کنار زدن رقیب، به چنین شایعه سازیها و اقداماتی، متوسل می شوند!

چنانچه در ایران اسلامی، ماده قانونی ای مصوب به چشمان شریفتان، برخورد کرده که روابط میان همجنسبازان را مجاز شمرده و علماء نیز، در قبالش، سکوت پیشه کرده اند، ما را هم، بی خبر نگذارید لطفا!

  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.