باغ عدن

پیام های کوتاه

از جمله فعالیتهای ' شهرداری تهران ' - به عنوان قسمت کوچکی از مافیای قدرت، در ایران و جهان - گشت زنی در شهر، شناسائی، جمع آوری و ساماندهی زنان، مردان‌، دختران و پسران خیابانی، مهاجران غیرقانونی، اراذل و اوباش و امثال آنها، بوده که پس از طی مراحل شناسائی و ساماندهی، در قسمتهای مختلف شهر - سوراخ سنبه های واقع در مترو و سایر مکانهای تحت اختیار ' شهرداری ' - اسکان داده شده و در صورت احساس نیاز، از آنها، در ماموریتهای مختلف، بهره برداری می نمایند.

جالب این جاست تا چند وقت گذشته که عوامل و کارمندان مترو مزاحمتهایشان را از طریق دستفروشان ساماندهی شده خود، در مورد بنده یا هر سوژه دیگری، به انجام می رساندند و اخیرا و در نتیجه شکایتهای بنده، به نیروهای امنیتی مافوق خارج از مترو و درخواست کمک، دیگر، جرات تخلف و جرائم گذشته را به خود، راه نمی دهند، اکنون، از پسران مهاجر افغانی، پاکستانی یا شهرستانی که در قسمتهای مختلف مترو، استقرار داده شده اند، برای حمله، تجاوز و اجرای نقشه های خود، علیه مسافران، استفاده می کنند؛ اما این بار، نه در قالب مامور مترو یا دستفروشان آن که به نوعی، از کارمندان تحت استخدام مترو، محسوب می گردند؛ بلکه در لباس ' مسافر و شهروند عادی مترو ' تا اگر به دلیل جرائمشان، مستحق مجازاتی شده و مورد پیگرد، قرار گرفتند، مشکلی متوجه مسئولان، عوامل و کارمندان آن، نباشد.

به قول یکی از مراجعان مذکر و سالمندی که جهت شکایت، به ' سازمان بازرسی شهرداری تهران '، مراجعه نموده و از عدم رسیدگی ' شهرداری تهران ' به زمینهای بایر واقع در محلی در ' فرمانیه '، گله داشت - چرا که آن جا را به مرکز تجمع معتادان و اراذل و اوباش، مبدل ساخته بود: ' ما این همه شهید دادیم تا این فسادها را نبینیم. آن وقت، شما با بی توجهیهای خود، زمینه فساد را ایجاد کرده و باعث می شوید خانواده و زن و بچه مردم میان فساد، غوطه ور شوند؟ ' طفلک خبر نداشت قضیه ' عدم رسیدگی ' نیست؛ بلکه مسئله ' انباشتن کیسه های دوخته شده مافیای قدرت ' است که تنها راه ارتزاقش ' اعمال فسادآمیز  و گسترش آن ' است و نه ' برچیدن عوامل فساد '.

اگر سران دولت برای حفظ قدرت، به وارد نمودن اراذل و اوباش و بربرهای همسایه، روی آورده تا با ایجاد فساد و مزاحمت، برای مردم،‌ آنها را سرگرم مشکلاتشان کرده و ' فرهنگ انسانی ایرانی ' را در اثر همنشینی با اقوام وحشی غیرایرانی، به ' فرهنگ وحشیگری '، سوق دهند و خود، در پس این آشوب تعمدی، به پر کردن کیسه خود و سروری، بپردازند، شما مردم غیرتمند و آگاه باشید و این بربرها را از کشور، برانید!

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.