باغ عدن

پیام های کوتاه

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بانوان ' حجاب برتری ' ای که با سه متر پارچه و یک خطبه عقد، سر و ته همه چیز را هم، آورده و دیگر، نه بابت همنشینی، همبستری و همسفرگی با شوهران آلوده، چشم چران، زناکار و متجاوز به نوامیستان، احساس گناه می کنید و نه از جهت زائیدن فرزندان ذکور آلوده تر، چشم چرانتر، زناکارتر و متجاوزترتان! تا به کی می خواهید از راه فروختن یا به اجاره دادن بدن و رحم خود به مردان، ارتزاق نموده و در توهم ' پاکی ' و ' بهشتی بودن '، به سر ببرید؟ آیا همین که هزاران سکه مهرتان کرده و با وعده نفقه روزانه و الاغ سواری رایگان، وسوسه تان نمایند، کافیست و باید بدون عذاب وجدان، شروع به تکثیر چندین میکروب، از روی همسران کثیفتان، کنید؟

بابت فاحشگی، دزدی، کلاهبرداری و ... هم، مقادیر قابل توجهی پول نصیبتان، می گردد؛ اما تصور می کنم آن سودی که از پیمان زناشوئی و تکثیر اولاد، به دست می آورید وسوسه انگیزتر باشد؛ چرا که علاوه بر آن همه پول بادآورده، الاغ سواری رایگان، چندین فرزند پسری که تنهائیتان را پر کرده و هر چند با رفتارهای کریه خود، موجبات مزاحمت برای دختران پاک و باکره داخل خیابانها را فراهم می نمایند؛ مشکل گشای زندگیتان هستند و نیز، ' توهم پاکی ' و ' آبروی کشکی ' هم، خواهید داشت.

توئی که چادر سر کرده و در همایش روز ' عفاف و حجاب '، شعر می خوانی به این مضمون که: ' مگر من از ' آسیه (س) ' و ' مریم (س) '، چه کم دارم؟ '! بدان انتخاب این دو بانو و معرفی نمودنشان در' قرآن کریم '، به عنوان ' الگوی زنان مومن '، از جهت ' حجاب '، ' ازدواج ' و ' فرزندآوری '، آنها، نبوده است؛ آن چه که این دو را ' برگزیده زنان دو عالم ' کرده تحمل سختیها در راه ' حفظ طهارت و پاکیشان '، بوده تا آن جا که ' آسیه (س) ' مورد غضب ' فرعون '، قرار گرفته و به شهادت می رسد و تا آن جا که ' مریم (س) ' - طبق آیه ۱۲ سوره ' تحریم ' - رحم خود را از همنشینی و همخوابگی با مردان آلوده، پاک نگاه داشته و خداوند از روح خود، در ایشان، می دمد.

لطف بفرمائید تا زمانی که کارتان ازدواج با مردان کثیف و مزاحم نوامیس و تولد فرزندانی کثیفتر و مزاحمتر برای نوامیس مردم، است، از نهادن اسم این دو بانو بر خود، دست برداشته و جهت درمان به کلینیکهای روانشناسی خارج از کشور، مراجعه نمائید. باشد که بهبود یابید!

سیلی ای که امروز، نوش جان یکی از پسران متعفن و مزاحم نوامیس یکی از همین زنان متوهم ' حجاب برتری '، نمودم - در پاسخ به تعرضی که چشم کور برخی از افراد که همه زنان ' حجاب برتری ' ایرانی و پسرانشان را پاک می پندارند از دیدنش، عاجز بوده یا مصلحتا، انکارش می کنند - چه دلپذیر بود!

البته ناگفته نماند این متجاوز به نوامیس،  باز هم، یک دستفروش بود؛ اما این بار، دستفروش یکی از خطوط بی. آر. تی تهران. ' شهرداری تهران ' با این ساماندهی و رها کردن زنان، دختران، پسران و مردان خیابانی و نیز، مهاجران غیرقانونی کشورهای خارجی و زندانیهای آزادشده از بند و وادار کردنشان به دستفروشی، تکدیگری و ...، چه بر سر جامعه که نیاورده است!

  • ۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۸
  • بنده خدا

هزار ماشاءالله به بانوان عفیف حجاب برتری ایرانی که آن قدر، شرم و حیاء در وجود پاکیزه شان، موج می زند که لحظه ای، سر از کف خیابان، برنمی دارند تا آلودگی موجودات مذکر چشم چران، زناکار و مردم آزار خارج گشته از ماتحت شریفشان، در مقابل دیدگان معصومتر از ' آسیه (س) ' و ' مریم (س) ' آنها، پدیدار گردد! گویا آیه جدیدی بر آنها، نازل گشته که ناسخ آیه ۱۱ و ۱۲ سوره ' تحریم ' کتاب آسمانی مسلمانان می باشد که این دو بانوی عفیفه و پاکیزه را به عنوان الگوی زنان عالم، معرفی فرموده است.

پروردگار اخیرا، بر ایشان، وحی نموده از مبارزه با شوهران کثیف، چشم چران، زناکار و گناهکار خود که همچون ' فرعون '، در مقابل اوامر الهی، عصیان و آن چه میل درونیشان فرمان می دهد را دنبال می کنند، دست برداشته و صبر بر همنشینی با آنها، پیشه کنند؛ چرا که ' همسر بد ' جزء آن ' همنشین بد 'ی که خداوند مومنان و پاکان را از همنشینی با ایشان، بر حذر می دارد، محسوب نگشته و بانوان حجاب برتری می توانند بدون ذره ای عذاب وجدان، به مصاحبت، همسری، همسفرگی و همبستری با ایشان، بپردازند و از ایشان، نسلی سرشار از گناه، پرورش داده و تکثیر کنند. باشد تا با این زایشها، بهشت زیر پاهایشان، سبز گردد!

خداوند در پیامی جدید، بدیشان، الهام فرموده آیه ۳ سوره ' نور ' همین کتاب آسمانی که مومنان پاک را از ازدواج با ناپاکان، نهی نموده و آن را حرام اعلام می دارد دیگر، اعتباری نداشته و این عفیفان پاک سرشت پاکنهاد اجازه ادامه زندگی با شوهران آلوده و زایش پسرانی آلوده تر را خواهند داشت؛ بدون آنکه خود آنها نیز، همچون شوهران خویش، ' ناپاک ' شمرده شوند.

بر اساس توصیه های ایشان و فرزندان پاکنهاد و باایمانشان، تمامی راهبه های دنیا که تصوری گناه آلود از بستن پیمان زناشوئی با پسران و مردان آلوده را دارا هستند ملزم به مراجعه به روانکاو، خواهند بود تا از توهم پاکیزگی، خارج گردند؛ چرا که پاکی در راه این بانوان عفیفه حجاب برتری ایرانی و فرزندان مذکر و مونثشان است. نعوذ بالله.

  • ۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۰
  • بنده خدا

در دوره ای، عربهای همسایه به کشور ما، هجوم آورده و فرهنگ و هویت ایرانی را به تاراج بردند. اکنون نیز، تاریخ در حال تکرار، است؛ اما این بار، دروازه های ایران متروک و مورد تحریم قرار گرفته، به روی مردم وحشی، کوهستان نشین و بی تمدن افغانستان، پاکستان و امثالهم، گشوده گشته تا خالی شدن ایران چه از جمعیت وطنی و چه از جمعیت کشورهائی که پیش از تحریم، در ایران، می لولیدند، به چشم نیاید.

حالم به هم می خورد، وقتی چهره هموطنان ایرانی ام را میان انبوه چهره های بیگانه و بربر، گم شده می بینم؛ مشتی موجود متعفن که با حیوانات وحشی جنگل، برابری می کنند.

تو که از آمریکائی و انگلیسی، به خدا، پناه می بری تا مبادا آلودگی ایشان به وجود سراسر پاکیت، سرایت کند! کمی چشمان قدرتمندت را بر کثافات انباشته شده بر این بربرها، متمرکز کن تا میکروبها و ویروسهای در حال وول خوردن را در جای جای لجنزار بدن، روان، روح و فرهنگشان، مشاهده کنی‌. مطمئن باش درجه آلودگی این قوم از آن چه که در مورد غربیها، بزرگنمائی می کنی، کمتر نیست.

اگر فرهنگ و هویت ایرانی را بیش از این، پایمال و ویران شده ببینیم، ... .

  • ۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۶
  • بنده خدا

از جمله فعالیتهای ' شهرداری تهران ' - به عنوان قسمت کوچکی از مافیای قدرت، در ایران و جهان - گشت زنی در شهر، شناسائی، جمع آوری و ساماندهی زنان، مردان‌، دختران و پسران خیابانی، مهاجران غیرقانونی، اراذل و اوباش و امثال آنها، بوده که پس از طی مراحل شناسائی و ساماندهی، در قسمتهای مختلف شهر - سوراخ سنبه های واقع در مترو و سایر مکانهای تحت اختیار ' شهرداری ' - اسکان داده شده و در صورت احساس نیاز، از آنها، در ماموریتهای مختلف، بهره برداری می نمایند.

جالب این جاست تا چند وقت گذشته که عوامل و کارمندان مترو مزاحمتهایشان را از طریق دستفروشان ساماندهی شده خود، در مورد بنده یا هر سوژه دیگری، به انجام می رساندند و اخیرا و در نتیجه شکایتهای بنده، به نیروهای امنیتی مافوق خارج از مترو و درخواست کمک، دیگر، جرات تخلف و جرائم گذشته را به خود، راه نمی دهند، اکنون، از پسران مهاجر افغانی، پاکستانی یا شهرستانی که در قسمتهای مختلف مترو، استقرار داده شده اند، برای حمله، تجاوز و اجرای نقشه های خود، علیه مسافران، استفاده می کنند؛ اما این بار، نه در قالب مامور مترو یا دستفروشان آن که به نوعی، از کارمندان تحت استخدام مترو، محسوب می گردند؛ بلکه در لباس ' مسافر و شهروند عادی مترو ' تا اگر به دلیل جرائمشان، مستحق مجازاتی شده و مورد پیگرد، قرار گرفتند، مشکلی متوجه مسئولان، عوامل و کارمندان آن، نباشد.

به قول یکی از مراجعان مذکر و سالمندی که جهت شکایت، به ' سازمان بازرسی شهرداری تهران '، مراجعه نموده و از عدم رسیدگی ' شهرداری تهران ' به زمینهای بایر واقع در محلی در ' فرمانیه '، گله داشت - چرا که آن جا را به مرکز تجمع معتادان و اراذل و اوباش، مبدل ساخته بود: ' ما این همه شهید دادیم تا این فسادها را نبینیم. آن وقت، شما با بی توجهیهای خود، زمینه فساد را ایجاد کرده و باعث می شوید خانواده و زن و بچه مردم میان فساد، غوطه ور شوند؟ ' طفلک خبر نداشت قضیه ' عدم رسیدگی ' نیست؛ بلکه مسئله ' انباشتن کیسه های دوخته شده مافیای قدرت ' است که تنها راه ارتزاقش ' اعمال فسادآمیز  و گسترش آن ' است و نه ' برچیدن عوامل فساد '.

اگر سران دولت برای حفظ قدرت، به وارد نمودن اراذل و اوباش و بربرهای همسایه، روی آورده تا با ایجاد فساد و مزاحمت، برای مردم،‌ آنها را سرگرم مشکلاتشان کرده و ' فرهنگ انسانی ایرانی ' را در اثر همنشینی با اقوام وحشی غیرایرانی، به ' فرهنگ وحشیگری '، سوق دهند و خود، در پس این آشوب تعمدی، به پر کردن کیسه خود و سروری، بپردازند، شما مردم غیرتمند و آگاه باشید و این بربرها را از کشور، برانید!

  • ۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۷
  • بنده خدا

در زیر، لینک مستند ' چهار راه ' که در رابطه با وضعیت و فعالیت کودکان کار، متکدیان و دستفروشان و مهاجران غیرقانونی در شهر تهران، تهیه شده قابل مشاهده است. در این مستند که توسط ' شبکه خبر ' جمهوری اسلامی ایران، تولید و اخیرا، از این شبکه، پخش گردیده، عملکرد و نقش ' شهرداری تهران ' در ایجاد و دوام این نوع باندها، به وضوح، از میان سخنان اعضای این باند، مشهود است.

لینک دانلود مستند ' چهار راه '

  • ۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۳۴
  • بنده خدا