باغ عدن

پیام های کوتاه

می خواهم پاک بمانم!

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ق.ظ
اگر در ایران هم، جایی بود برای راهبه ها، تا این حد آزار نمی دیدم. اینجا دخترها یا باید بمیرند یا با نجاست، ازدواج کرده تا اجازه حیات پیدا کنند. آیا اینجا راهی هست که دخترها بتوانند بدون مزاحمت، زندگی و کار کرده و پاک هم بمانند و وقتی شکایت مزاحمتها را نزد افراد مثلا واجد صلاحیت، می برند، با ایرادگیریهایی که به قوم بنی اسرائیل، نسبت می دهند از ظاهر دخترها و بانوان، قربانیان را از خود، نرانند؟ می شود همانطور که ادعا دارند، نگاه انسانی و نه جنسیتی به جنس زن، داشته و بعد با عیبجویی از وضعیت نهاد خانواده و نگاه حیوانی کشورهای خارجی به زن، به پوشیدن عیوب خود نپردازند؟ کلاهبردار! فرار کن. این دختر جهت مصونیت تو، به جرم پوشش نامناسب، بازداشت است.
  • ۹۶/۰۱/۰۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.