باغ عدن

پیام های کوتاه

مورد امنیتی!

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ
دیروز بین ساعت 6 الی 7 عصر از پلیس ایستگاه شادمان، می پرسم: ' آیا یک پلیس می تواند همزمان مثلا صبح در یک اداره، کار کند و بعد از ظهر داخل مترو؟ ' می فرمایند: ' بله. چرا نمیشه؟! من خیلی می بینمت اینجاها. ' بعد طوری نگاه می کنه که مثلا منتظر جوابه. می گم: ' خوب. من خیلی میام اینجا. ' کافیه یه سوال بپرسی، برات، مورد امنیتی درست کنند. آیا از مترو زیاد استفاده کردن جرمه؟ از اتوبوس که پیاده شدم که برم خونه، یه پراید سفید با دو تا سرنشین، از پشت سر اومدن و ایستادن سر کوچه مون. راننده به مرد بغل دستیش، گفت: ' صبر کن. همین کوچه است. ' از پشت که میومدن، احساس کردم دنبالمن. بعد راننده رو به من، با لحنی آمیخته با تحکم وتمسخر گفت: ' بیاااا. ' محل نگذاشتم و رفتم سمت خونه. اونها هم رفتن.
  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.