باغ عدن

پیام های کوتاه

چند روز گذشته، شاهد تصویری بودم مرتبط با پستی از صفحه یکی از خوانندگان زیرزمینی ایرانی که اکثرا محبوب طبقه ای می باشد که نسبت به رعایت اصول مراقبت از نفس، سهلگیرتر می نمایند که در آن، دختران شرکت کننده در کنسرتش را به داشتن چادر، تشویق کرده بود؛ نمونه ای از مردان آلوده ایرانی که علیرغم ابتلاء به انواع چرکها و کثافات جسمانی، روانی و روحی - که به وضوح، در نحوه سخن گفتن لغو و باطل، خنده های وقیحانه، پوشش آشفته، ایجاد خالکوبیهائی نامناسب و به نمایش گذاشتن آنها، از طریق انتخاب لباسهائی تنگ، چسبان و عریان توسط وی، هویداست -، تلاش دارد با ایجاد سر و صدا و دادن شعارهائی مذهبی و تشویق دخترانی همچون خود آلوده، به انتخاب حجاب برتر، در جرگه افراد باایمان، ظاهر شده و از بهره بردن از مناصب قدرت - در دنیائی که وارثانش بر اساس آیات و روایات اسلامی، اشخاص باایمان خواهند بود -، بی نصیب نماند.

آقای محترم! آیا دختری که حاضر به شرکت در کنسرتیست مختلط که مجریش چنین ویژگیهای گرانقدری را بر دوش می کشد آن قدر صاحب فضل و دانش معنوی است که توان دریافت معنا و فلسفه حجاب را داشته باشد؟ آیا نه اینکه حجاب - به عنوان سدی در برابر آلودگیها - با روح شرکت در چنین کنسرتهائی که سراسر ناپاکی اند، در تضاد است؟

این فقط نمونه ای از مردان ناپاک ایرانیست که به گمانشان، محاسن و حجاب برتر برای مومن بودنشان، کفایت می کند. همسران چنین اشخاصی را نیز، نباید از نظر، دور داشت که با وجود راه دادن انواع کثافاتی از این دست به درون خود و پرورش نجاستهائی این چنینی در رحم - صرفا، با ملاک قرار دادن سند ازدواج و داشتن حجاب برتر - همچنان، خود را مومن و پاک فرض می نمایند و دیگر زنان عالم را محکوم به تبعیت از خود.

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.