باغ عدن

پیام های کوتاه

در سمت چپ، دخترانی را می بینیم که به دنبال هواهای نفسانی خویش، پا روی تمامی دستورات الهی - چه ' تورات '، چه ' انجیل ' و چه ' قرآن کریم ' - گذارده و یک شب خوشگذرانی را بر پاکی و طهارت نفس و رحم خویش، ارجح دانسته اند و در سمت راست، دخترانی با حجاب برتر را شاهدیم که علیرغم شرکت در همان مجلس گناه آلود، پوششی همزمان متضاد با عملشان را به تن کرده اند. آیا این پوشش تیره و کامل قادر خواهد بود نفس آلوده گناه مذکور را تغییر داده و رحم و نفس آنها را پاک نگاه دارد؟ پس، چگونه است که در ایران اسلامی، در عوض توصیه بانوان به مراقبت از پاکی درونی و حفظ رحم خود از پرورش و تکثیر موجوداتی ناپاک، ذره بین را صرفا، روی رعایت پوشش ظاهری و در یک کلام، حفظ ظاهر، گذارده اند؟

بانوان ایرانی عزیز! جامعه ایران به اندازه کافی، به لطف رحم قدرتمند شما به تکثیر روزافزون میکروبهای متعفن پرداخته است. کمی هم، به فکر پاک نگاه داشتن رحم خود، باشید. مراقبت داشته باشید حتی یک چشم چران زناکار هم، نه با شما همنشین شده و نه در وجود شما، پرورش یافته و بسیار نرم و خزنده و معصوم وار، راه خود را به این دنیا، باز کند.

  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.