باغ عدن

پیام های کوتاه

به اطراف که بنگرید، آن چه که قادر است از زندگی، سیرتان کرده و مانعتان در حیات بخشیدن به موجودی بالقوه گناهکار، شود جولان دادن گناهان صادره از اشخاص، است؛ گناهانی که اگر رحم زنان آنها را نگهداری و پرورش نمی داد، در هیچ نقطه ای از جهان، امکان ظهور نمی یافتند. زنان به واقع، چه هستند؟ واقعیت درباره این جنس - بدون هر گونه تحریفی - این است: زنان = مرکز پرورش اراذل و اوباش جامعه. زنان = مرکز کشت مواد مخدر ( معتادان آتی جامعه ). زنان = مرکز تکثیر زناکاران و چشم چرانان آینده. زنان = شریک بی چون و چرای مردان در انواع گناهانی که صرفا، برای بقاء یا خوشگذرانی، انجام می دهند.

و ... .

بانوان گرامی ایران! تنها راه پاک ماندن و پاک نگاه داشتن جامعه توسط شما، تداوم بخشیدن به شرایط باکرگیتان، است؛ نه پوشش ظاهری عالی؛ اما رحمی آلوده. مطمئن باشید کودکی که هم اکنون، در رحم یا در آغوش، دارید به زودی، معصومیت فریبنده خود را از دست داده و هیولائی بسان بقیه همجنسان و غیرهمجنسان بالغت، خواهد شد که حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) است که با روشنگری و صراحت کامل، می فرماید: ' دختران به بهشت، می روند. '

هر چند، این حدیث به مذاق بسیاری - چه مردان خوشگذران و راحت طلبی که علاقه ای به تزکیه نفس نداشته و در موسم ازدواج، شکارچی دخترانی خواهند بود که به سبب آلودگی فردی، حمال آلودگیهای ایشان باشند و چه زنانی که امیال زنانه شان بر نفسشان، غلبه کرده و برطرف کردن نیازهای جنسی حتی با شوهری زناکار و آلوده و داشتن فرزندی هر چند آلوده به انواع رذائل را به پاکی و معصومیت دخترانه خود، ترجیح می دهند - خوش نیامده و مایلند آن را جعلی بنمایند و چه ضعیف النفسند زنان ایرانی و در نتیجه، پسران زاده ایشان!

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.