باغ عدن

پیام های کوتاه

زنان خود را پاک پنداشته و مردان را آلوده می انگارند؛ حال آنکه مردان آئینه تمام نمای وجود زن هستند. زنی که در بیان تفاوت زن و مرد، به آب دهان انداختن مرد، تنوع طلبی او و ...، اشاره و افتخار می کند که مرد نیست که آب دهان بیندازد پاسخ دهد زاینده و خاستگاه این نسل آب دهان انداز کیست؛ جز زن؟ چرا مردان در بازی ' من پاکم؛ تو ناپاک. ' زنان، آنها را یاری می دهند؟ آیا جز این است که تلاش برای بقاء، هر دو جنس را در فریب دادن و لالائی خواندن برای یکدیگر، ترغیب می نماید؟ نگذاریم میل به جاودانگی، ما را همصدا با ' شیطان '، قرار داده و جهت نیل به هدف، از هر فریبی، استفاده و در مقابل هر نیرنگی، سکوت کنیم که ' ابلیس ' نیز، جز این، نمی خواهد. رحم خود را پاک نگاه داشته و آن را خاستگاه هر نجاستی نسازید. بهشت زیر پای مادران زاینده و ادامه دهنده این نسل آلوده، نخواهد بود.

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.