باغ عدن

پیام های کوتاه

چرا سفید می پوشم؟ یا دنیا را به حال خود، بگذارید!

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سازگاری با زنهای ایرانی که عمده فکرشان ازدواج و روابط جنسی و نهایت هنرشان پرداختن به موضوع زیبائیست، کاریست بسیار دشوار؛ یک مشت دختر و زن سطحی نگر و سبک مغز که به قدری در تضاد با استعدادهای درونی و خدادادی خود، رفتار می کنند که گوئی پروردگار چیزی به نام ' مغز ' و ' هوش '، در وجود این موجودات سبکسر، تعبیه نفرموده و طبیعتا، پسران حاصل از این توده بی مغز نیز، تابع مادرانشان خواهند بود؛ چرا که سالهای طلائی زندگیشان در دامان پر از لودگی و حماقت ایشان، به سر رسانده اند.

ایشان به چنان خودشیفتگی ای، دچارند که هر گونه عملی متضاد با افکار و امیال خویش را مورد هجمه شدیدترین و بی ادبانه ترین انتقادهای خود، قرار داده و قصد دارند هر آن چه در اطرافشان، می بینند به رنگ خود، درآورند. بر خلاف ظاهرشان که در همه مکانها - حتی داخل سرویسهای بهداشتی - تلاش در داشتن پوشش رسمی، داشته و با استفاده از رنگهای تیره و لباسهای شق و رق، احترامی پوچ را گدائی می کنند، رفتاری مشابه اراذل و اوباش، پوچ و حاکی از بی ایمانی و تمدن، در همه حالاتشان، موج می زند. بدبختی و سیه روزی از این بالاتر که پوشیدن لباس سفید در ذهن شخص، متبادرکننده چیزی به جز عروسی که شکل زینت یافته روابط جنسیست، نبوده؛ حال آنکه سفید در اکثر فرهنگها، نماد پاکی و پاکیزگیست؛ یعنی دقیقا نقطه مقابل رنگی که ایرانیها از آن - بر خلاف واقعیت - برای نشان دادن پاکی خود، بهره می برند؛ رنگ سیاه؟

ایرانی! بدان هر پدیده ای صاحب علتیست و برگزیدن پوشش سفید نیز. آن قدرها که شعار داده و خود را ' پاک ' می نمائی، با امثال خویش، بسیج شده و امر به معروف و نهی از منکر، می کنی و در مقابل تغییر به سمت سلامت، مقاومت به خرج می دهی، پاکی ای در تو، مشاهده نمی شود.اگر از همرنگ نشدنم با تو، تعجب می کنی، خود شکن که آئینه شکستن خطاست. می دانی از چه روی، پذیرش پوشش سفید من و رفتار پر از مراقبه ام، از تحملت، خارج است؟ می دانی چرا بهنگام و نابهنگام، تمام قوایت را جهت مغلوب ساختن من و بر هم زدن امنیتم، بسیج کرده ای؟ چرا که با دیدن من، تازه، می فهمی تا پاکی حقیقی، فرسنگها فاصله داری. آیا می خواهی به من ثابت کنی دنیا ناامن بوده و من نیز، باید همچون تو، برای حفظ بقاء خود، ازدواج کرده و بچه دار یا برای تنها نماندن، با هر موجود رذلی، دوست و همنشین شوم؟

اما بدان آن قدر، سفید می پوشم و آن قدر، ازدواج نمی کنم و آن قدر، تنها زندگی می کنم تا بفهمی نمی توان خود را وارد هر بازی کثیفی، نمود و پاک ماند، تا بدانی معنی حقیقی ' پاکی ' چیست، تا بفهمی زمانی که یک راهبه تارک دنیا شده و از در پیش گرفتن مسیر تو، اباء دارد، پاکی را جستجو می کند؛ پاکی ای که وجود هوسباز، گناه آلود و مکار تو از درک آن، عاجز است. پس، تلاش نکن با تحمیل، تمسخر و ارعاب، مرا همرنگ خود سازی. در یک کلام، اسلحه ات را غلاف کن و ما را به حال خود، بگذار.

  • ۹۶/۰۷/۱۹
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.