باغ عدن

پیام های کوتاه

برقراری و حفظ نظم و امنیت، مقابله با هر گونه ناامنی و اخلال نظم در حوزه استحفاظی و برخورد با اعمالی که موجب سلب آسایش عمومی و فردی می شود و نیز، شناسائی عوامل مخل نظم عمومی و فردی، افراد سابقه دار و بزهکاران حرفه ای و کنترل آنان را از جمله وظائف نیروی انتظامی، برشمرده اند. برای نیروی انتظامی، جای بسی تاسف است که مجرمان و خلافکاران شناخته شده راست راست، در حوزه استحفاظی ایشان، گشته و با ارتکاب انواع جرائم ریز و درشت، هم، به ریش ملت، خندیده و هم، عوامل خواب آلود انتظامی را به سخره گیرند.

ایجاد مزاحمت برای بانوان، به قدری در نزد ایشان، کوچک شمرده شده که نه تنها، از طریق استقرار گشتهای انتظامی، کوچکترین تلاشی جهت پیشگیری و رفع آن، نمی نمایند؛ بلکه چنان ماموران را در این راه، با خود، همراه می بینند که در حضور خود مامور نیز، اقدام بدین جرم، می ورزند. به قول عزیزی، وقتی دزدی یا خلافکاری در لحظه ارتکاب جرم، ذره ای هراس را در دل، احساس می کند، امیدی به اصلاح، هست؛ اما زمانی که می دزدند و خلاف می کنند، بدون کوچکترین ترسی، آن روز، باید بر خود، لرزید و بر قامت بی جان انسانیت، خون گریست.

ملتها چهار بار، تربیت می شوند: یک بار، توسط مادران و پدران خود، بار دیگر، توسط مدرسه و جامعه، سپس، به وسیله همسران و در نهایت، توسط حافظان امنیت کشور که اگر سه مورد نخست در انجام وظیفه خویش، ناموفق بوده یا کوتاهی کرده باشند، مورد آخر باید کارساز باشد؛ اما هر چه بگندد نمکش می زنند؛ وای به روزی، که بگندد نمک!

  • ۹۶/۰۸/۲۸
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.