باغ عدن

پیام های کوتاه

جالب است وقتی با کارت بانکی متعلق به شخص خودم، سراغ دستگاههای خودپرداز واقع در ایستگاههای بی قانون و پر از هرج و مرج مترو، رفته تا موجودی یا وجهی دریافت یا قبضی را پرداخت نمایم، پلیسهای زن مترو با گزارشهای دروغ و غرض ورزانه کارمندان رسمی مترو و کارمندان غیررسمی آن - دستفروشان - به سراغم، آمده و وقت و بی وقت و بدون دلیلی واضح، شروع به بازرسی محتویات کیفم، کرده و با شکایتم به بازرسی پلیس، خرابکاریها و اعمال غیرقانونی خود و کارمندان مترو را انکار و جانماز آب می کشند؛ اما وقتی پسری هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز مترو، سررسیده و به ایجاد مزاحمت، می پردازد، ایستگاه به منطقه ای متروکه، مبدل گشته و بوی هیچ پلیسی به مشام نمی رسد. شاید هم، از عناصر خود ایشان، باشد که ترجیح می دهند آن را نادیده گرفته و موقتا، کر و کور یا از منطقه، غائب شوند. کافیست شکایتی تنظیم کرده و از پسری که تصویرش توسط دوربین مداربسته ایستگاه متروی برخی اوقات مصلحتا متروکه ' امام خمینی (ره) '، ضبط شده، شکایت نموده تا تحقیق صورت گیرد و راز پنهان و حربه های کثیفشان آشکار گردد.

جالب است با مزاحمتهای مکرر خود، دختران و زنان مردم را عاصی کرده و به ریش مردانشان، می خندند؛ اما به هنگام لب به شکایت، گشودن فرد مونث، آن چنان جانماز آب کشیده و منکر می شوند تا بدین طریق، فرد را متهم به بدبینی و توهم، نمایند.

اما این نکته را به یاد داشته باشید که اینجانب تحت هیچ عنوانی، اهل سکوت، سازش و تمکین نبوده و تا کشف حقیقت و سپردنتان به دست قانون، ادامه خواهم داد. پس، بیشتر مراقب حرکات خود باشید. الا لعنت الله علی الظالمین ( سوره ' هود ' - آیه 18 ).

  • ۹۶/۰۹/۰۲
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.