باغ عدن

پیام های کوتاه

چند روزیست کارمندان مترو و دستفروشان مجرم آن که پیشتر، بی محابا، در مقابل چشمان مسافران، به تبادل شماره و بگو و بخندهای وقیحانه خود، می پرداختند، پس از شکایتم نزد ' بازرسی شهرداری تهران ' بابت آزار و اذیتهای یکپارچه و متحدشان علیه من - به دلیل نوع پوشش خاص و استفاده از چتر برای مقابله با آفتاب - از مواجهه با یکدیگر، پرهیز کرده و در صورت برخورد با هم نیز، همچون آقایان و بانوان محترم، کلاس ایمان و عمل صالح برای مسافران، برگزار می کنند؛ اما بدانند به قول معروف، اکنون، پته ها روی آب، ریخته شده است.

حال که دستفروشان و متکدیان مترو پس از چند جلسه دستگیری و مصاحبه و آشنائیهای اولیه، در دفتر مسئول ایستگاه یا پلیس مترو، به جرگه همکاران مخفی مترو، پیوسته اند، بدین شکل، شاهد رفتارهای متناقضشان هستیم: با کوهی از آرایش و لباسهائی آن چنانی و داشتن روابط نامشروع با کارمندان مترو، در نقش ' پلیس امنیت اخلاقی '، ظاهر گشته و با ایراد نظراتی بر نوع پوشش مسافران دختر و زن مترو، به آزار و اذیت و توهین به ایشان،‌ می پردازند. گاه نیز، در کسوت ' نیروهای شهرداری '، سعی در چسباندن برچسب ' دستفروشی '، به مسافران، داشته و بدین شکل، به شخصیت و آبرویشان، لطمه وارد می سازند. با چاقوکشی و متلک پرانی در حق مسافران زن و دختر تنها، به بر پا کردن دعوا و جنجال، پرداخته و بعد، در قالب یک ' متخصص روانشناس '، به این تشخیص، نائل می گردند که این مسافر نگونبخت است که بیمار روانیست و نیازمند درمان و خود خالی از ذره ای ایراد. در یک کلام،‌ نوامیس مردم آلت دست یک مشت دستفروش و متکدی مترو‌ گشته اند که در مقابل انجام وظیفه های محوله فوق، از جانب بالادستیهای متروئی، امان گرفته اند.

بدون تعارف، بگویم انسانهای سالم و پاک در ایران، جائی ندارند.

هدف و انگیزه این عده مجرم آلوده به انواع گناهان و جرائم ریز و درشت برای ایجاد مزاحمتهایشان در حق دختری تنها که برخلاف خود کثیف ایشان، نه تنها دوستی از جنس مخالف، همراهش نیست؛ بلکه از همراهی محرمی آلوده نیز، پرهیز می کند چیست؟ علت اغماض غرض ورزانه نیروی انتظامی، در مواجهه با شکایت بنده و امثال بنده، علیه این فاسدان، چیست؟ مرگ بر وجود فاسدتان که پاکی دختران تنها را برنتافته و از مشاهده چهره آلوده خود، در سفیدی لباس ایشان، این گونه به لرزه می افتید!

آئینه چون نقش تو بنمود راست - خود شکن؛ آئینه شکستن خطاست.

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.