باغ عدن

پیام های کوتاه

جالب است وقتی از حضور باند مجرم و متخلف دستفروشان و متکدیان مترو، به ' پلیس مترو '، ' ' کارمندان مترو ' ، ' بازرسی مترو '، و در نهایت، ' بازرسی شهرداری تهران '، شکایت می بریم، تلاش در شخصی و فردی نشان دادن موضوع، نموده و می گویند: ' چرا از میان این همه آدم، شما را اذیت می کنند؟ '.

یعنی شما گمان کرده اید ما مسافران از بلایائی که ' باند یکپارچه مترو ' بر سر من و سایر مسافران - از هر دو جنس و از همه گروههای سنی - می آورند، بی خبر بوده و قصد دارید موضوع خرابکاریهای خود  را بر مسافران نگونبخت و فاقد احساس امنیت، فرافکنی نمائید؟

کافیست به کلانتریها، سری بزنید تا متوجه درگیریهای ثبت شده میان دستفروشان و مسافران مترو، شوید. بررسی دوربینهای ایستگاههای مترو و حتی گوشیهای تلفن همراه کارمندان آن و اعضاء این باند خلافکار و مجرم نیز، در افشای رابطه دوستانه آنها‌، کمک رسان است. چه درگیریهای ثبت نشده ای که با تلاش پلیس و کارمندان مترو، حل و فصل شده و از ثبت و پیگیریشان، جلوگیری گردیده است؛ چرا که با پیگیری، این بار، خود ایشان می بودند که متضرر گشته و دیگر، از دیه های میلیونی ای که با تحریک و ایجاد درگیری با مسافران، نصیبشان می شده، خبری نبود.

قضیه اصلا، شخصی نیست و مشکل مسئولان و کارکنان ' شهرداری '، ' مترو ' و ' پلیس ' هستند که در شکل گیری و بقاء این باند تبهکار، دخیل بوده اند.

چقدر گیرتان می آید که خود را به در و دیوار، می زنید تا از انهدام این باند زیرزمینی، جلوگیری نمائید؟ جرم و تخلف از در و دیوار شهر و مترو، بالا رفته و ناامنی امان مردم کشور را بریده؛ آن وقت، شما با استخدام و به کارگیری افراد فاسد و ویران، در قالب باندهای مجرم و متخلف، به انباشته کردن جیبهایتان، می پردازید؟

  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.