باغ عدن

پیام های کوتاه

وقتی تخلف و جرم جزئی از حقوق شهروندی، می شود!

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ق.ظ

با وجود لجنزار متعفن داخل مترو - دستفروشان و متکدیان فاسد - امکان تردد اینجانب توسط ' سیستم حمل و نقل عمومی مترو  ' که استفاده از آن، جزئی از حقوق شهروندیست مختل گشته و ' بازرسی مترو ' در پاسخ شفاهی به شکایت اینجانب، می فرمایند: ' اگر داشتن امنیت و آرامش جزئی از حقوق شهروندی شماست، در صورت جلوگیری از حضور دستفروشان داخل مترو، ایشان نیز، شاکی خواهند شد که از حقوق شهروندی خود، محروم گشته اند. ' آیا قاچاق فروشی، تکدیگری، دریافت دیه از طریق تحریک و ایجاد درگیری با مسافران مترو، مردم آزاری، عضوگیری برای باندهای فساد و فحشاء و ... حقوق شهروندی محسوب می گردند یا تخلف و جرم؟

به خود ایشان نیز، عرض کردم: ' دستفروشی نه تنها، تخلف است؛ بلکه کارمندانی که اجازه ورود، حضور و دستفروشی را بدانها، می دهند نیز، متخلف بوده و مستحق برخورد و مجازات. ' اگر سخن ایشان صحیح بوده و وظیفه مبارزه با دستفروشان و متکدیان بر عهده مترو و شهرداری، نیست، علت طفره رفتن ایشان از ارائه پاسخ کتبی به شکایت اینجانب، چیست؟

بازرس محترم مترو! همینهائی را که می گوئی بنویس و پایش را هم، امضاء کن.

  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.