باغ عدن

پیام های کوتاه

ایران پر است از مادرانی که با آن همه فسادی که از رحم خود، خارج می سازند، نه تنها، خویشتن را گناهکار ندانسته؛ بلکه در عوض جمع کردن و پاک نگاه داشتن رحمشان از پرورش چنین اراذلی، به عیبجوئی از دختران باکره، پرداخته و می گویند: ' تو هم، برو همچون من قدیسه، چادر سر کن و با مردی هر چند زناکار و گناه پیشه، خطبه ازدواج بخوان و در خانه، بنشین و هر گاه، بیرون آمدی، همراه همان شوهرت، بیا تا مورد مزاحمت پسران خارج شده از رحم ما، قرار نگیری و بر این باور، باش که همنشینی مستمرت با چنین شوهری، ' صبر بر سختیها و جهاد ' محسوب گشته و زائیدن آن جرثومه های فساد نیز، ' ریختن گناهان پیشینت ' را به همراه خواهد داشت.'

زن فاحشه ای که از ازدواج و گناه همنشینی با مردان آلوده، باکت نبوده و پرورش و زایش چنین میکروبهائی و روانه کردنشان را به سمت جامعه بی زبان، عین ثواب می دانی! پیش از راضی شدنت به پذیرفتن ارتکاب به چنین گناهانی، از خودت، بپرس: ' تکلیف آن دختر باکره ای که قادر نیست با لالائیهای ' بهشت زیر پای مادران، است. ' و ' زن پاک؛ یعنی زن حجاب برتری. ' و ...، به خواب غفلتی، رود که امثال شما زنان، بدان، فرو می روید، چیست؟

آیا باز هم، با دسته گلهای متجاوزی که تحویل جامعه، می دهید، قصد ارشاد راهبه های دنیا به ترک سبک زندگیشان و قدم گذاشتن در مسیر پاک خویشتن را دارید؟

  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.