باغ عدن

پیام های کوتاه

حکومت جمهوری اسلامی ایران که مدعی پیروی از درخواست مردم، در ایجاد ' گشت ارشاد ' و در نتیجه، ضرب و شتم جسمی و ‌ایراد جراحت، از طریق وارد نمودن اتهامات واهی فساد بر احساسات دختران ایرانی، هستی!

آیا حاضر به تمکین از درخواست دختران پاک سرزمینت نیز، هستی که علیرغم عدم استفاده از ' پوشش برتر ' مورد سلیقه شما، جویای پاکی باطنی و حقیقی و خواستار پایان دادن به سبک زندگی غلط اکثریت زنان ' حجاب برتری ' ایرانی، بوده که فاحشه وار، با مردان آلوده، زناکار و چشم چران ایرانی، پیوند زناشوئی بسته و در قبال مهریه های سنگین بادآورده و نفقه روزانه خویش، رحم آلوده شان را در اختیار آنها، قرار داده و وجودشان را مبدل به ' مزرعه کشت میکروب '، می کنند و با رهاسازی پسران زناکار پرورش یافته خود، در میان جامعه دختران باکره پاک نهاد، به ناپاک ساختن رحم آنان، می پردازند؟

آیا این کار زنان و مردان ایرانی اشاعه فساد و فحشاء نیست؟

  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.