باغ عدن

پیام های کوتاه

تصویری از راهبگان ساکن دیر:

۱- پوشش مناسب و مورد رضای پروردگار ( نه پوشش مد نظر حکومت یا همسر ). ۲- عدم همنشینی، موانست و پیوند دوستی یا زناشوئی بستن با جامعه ناپاک و در نتیجه، عدم زایش فرزندانی آلوده و گناهکار و نیز، عدم خلق و اشاعه اعمال قبیح در جامعه. ۳- پیوسته در ذکر خدا و در خدمت خدا یا خلق، بودن که سبب دوری و پاک شدن هر چه بیشتر شخص از گناهان و نزدیکی او به پروردگارش، می گردد. ۴- مرتکب عمل زشت ' ازدواج و طلاق متعاقب ' آن که پیمان شکنی خداوند است نشدن. ۵- به فضاحت نکشاندن تصویر پیامبر و مادر پیامبر خویش (ع).

و اکنون، تصویری از بانوان در توهم ' پاکی '، فرو رفته ایرانی:

۱- پوشش مشکی و مورد اکراه خداوند؛ اما مورد پسند و قبول همسران، جامعه و خویشتن، جهت ایجاد حس خوب در شوهر؛ به جهت تمکین و اطاعت از وی، در این امر. ۲- حس تکبر و خود برترپنداری و در نتیجه، بی حجاب خواندن اغیار مونث بدون ' پوشش برتر ' و در نتیجه، زیر پا نهادن آیات کتاب آسمانی ' قرآن کریم ' که می فرماید مبادا گروهی از انسانها، گروه دیگر را مسخره کنند؛ شاید آنها بهتر از آنان، باشند و مبادا به عیبجوئی، بپردازند و ارتکاب گناهان کبیره ' تهمت به بی حجابی ' و ' تکبر '. ۳- بستن پیمان زناشوئی با مردان چشم چران، فاسد و زناکار، با هدف همنشینی دائمی با ایشان که به شریک شدن در گناهان ریز و درشت ایشان و خلق فرزندانی آلوده از آنها و انتشارشان به جامعه و افزایش فساد موجود، منتج خواهد شد. ۴- در عوض تلاش در ذکر دائمی پروردگار، پیوسته، در فکر ایجاد تغییر و تنوع ظاهری بودن، در جهت جلب توجه شوهران چشم چران و تنوع طلب خود، برای جلوگیری از مجذوب شدنشان به سمت افراد مونث هم صنف ایشان و حضور دائمی در آرایشگاههای متعفن. ۵- دست زدن به طلاق که شکستن پیمان الهی بوده و عرش خدا را به درمی آورد. ۶- بر باد دادن آبروی پیامبر اسلام (ص) و دختر پاک و مطهر ایشان؛ ' حضرت فاطمه (س) '، با ادعای پیروی از ایشان و تشبیه شیوه زندگی خود به سبک زندگی آنها.

کدام یک تاسف بار است؟

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.