باغ عدن

پیام های کوتاه

اخیرا، شاهد نمایشی جدید از جانب عده ای دختر و پسر و مرد و زن معلوم الحال، در تقاطع ' شادمان ' متروی تهران، هستیم؛ نمایشی که با ورود به سکوی ' فرهنگسرا 'ی ایستگاه مربوطه، آغاز و با در آغوش گرفتن و بوسه های عاشقانه میانشان، ادامه می یابد تا تبلیغ غیرمستقیمی باشد، جهت به انحراف کشاندن دختران و زنان مسافر.

دیروز که طبق معمول، شاهد نمایش مذکور توسط دو دختر و دو پسر جوان بودم که با مشاهده من و پس از نگاههائی معنادار به اینجانب و بعد، به یکدیگر، اجرایشان را شروع نمودند، با لحنی رنجیده، گفتم: ' روانی. ' و عبور کردم.

و اما امروز، پس از مشاهده برخورد دیروزم و اینکه تیرشان به سنگ، خورده بود که مرا نیز، چون خود، به انحراف، بکشانند، دو سمت سکوی ' فرهنگسرا ' و ' صادقیه ' ایستگاه ' شادمان ' به طرز شگفت انگیزی، مبدل گشته بود، به ' بازار شام ' و مملو بود، از زنان، دختران، مردان و پسران دستفروش و متکدی که با هم، بگو و بخند کرده و با دیدن من، آشکارا، با انگشت، نشانم داده و تمسخر لباس، مدل آرایش سطحی و چترم را آغاز نمودند.

من که خسته از دانشگاه، برمی گشتم و روی صندلی سکو، نشسته و مشغول رفع خستگی و مرتب کردن سر و وضع ظاهریم بودم و با آنکه دهان به دهان شدن با آن جامعه نجس، کسر شانم می نمود، اما برای آنکه مردم را از خرابکاریهای موجود در مترو، آگاهتر سازم، بلند بلند با اعتراضاتم، به افشاگری پرداخته و بعد، به پلیس مترو که ستوان دومی واقع در راهروی بالا، بود، مراجعه نموده و گفتم: ' فاحشه های خیابانی را جمع کرده اید و ریخته اید، بین مردم؟ ' او که مشغول صحبت با تلفن، بود از حرفم، یکه خورد و پرسید: ' چه؟ ' و من هم، حرفم را تکرار کردم. گفت: ' خانم. شما چرا همیشه، ما را می بینید، شکایت می کنید؟ '. گفتم: ' برای اینکه این باند خلافکار را که دستفروشی و تکدیگری فقط، یکی از تخلفاتشان، است جمع نمی کنید. چطور است که به پوشش مردم، کار دارید؛ اما اینها را جمع نمی کنید؟ ' با ناراحتی، برگشته و در حال ترک آن جا، بودم که از پشت، صدایش را شنیدم که گفت: ' شما دستور دادید. ما طبق دستور شما، عمل می کنیم. ' در واقع، یعنی: ' شما نوامیس مردم مسخره ' پلیس مترو '، ' کارمندان مترو ' و ' باند مخوف دستفروشان و متکدیان مترو '، هستید. '

پس از خروج از مترو هم، به افشاگریهایم، در خیابان، ' بازرسی پلیس ' و ...، ادامه دادم.

جالب این جاست که همه آنها قصد دارند از پوشش دختران و زنان مسافر، تهدیدی بسازند برای اعمال مجرمانه خود‌. گوئی که ' فساد و فحشاء '، ' قاچاق فروشی '، ' اهانت و برچسبهای ناروا زدن به مسافران، به دلیل پوشششان یا به سبب تردد هر روزه آنها '، ' شروع به تجاوز به عنف '، ' پیشنهاد روابط نامشروع ' و ...، جرم سبکتریست نسبت به پوشش بانوان؛ چرا که با بردن شکایت نزد ' پلیس مترو '، پیش خود، این گونه محاسبه می کنند: ' وقتی این طور لباس می پوشی، حق دارند با تو، هر کاری کنند. '

به نظر شما، علت سپر کردن پوشش من توسط ' پلیس مترو '، برای عدم برخورد با جرم محرز این باند مخوف، چیست: همدستی آنها با این باند خلافکار یا ناچیز شمردن گناهان و خطاهای ایشان که وصفش در بالا، آمد، در مقابل پوشش من نوعی؟

زین پس،  تقاطع ' شادمان ' را ' تقاطع زناکاران ' بنامیم. شاید در رفتار این باند رذل و همدستانش، تغییری حاصل شد.

  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.