باغ عدن

پیام های کوتاه

ایجاد مزاحمتهای مکرر اعضای ' باند دستفروشان، متکدیان، فساد و فحشاء و مزاحمین نوامیس مترو ' برای دختران و زنان تنهای مسافر، دادن پیشنهاد رابطه نامشروع به آنان و اشاعه و تبلیغ فساد در میانشان، از یک سو و با به هدف نخوردن تیر رفتارهای مجرمانه آنان و آغاز به تمسخر و دست اندازی پوشش همان بانوان مسافری که از دوستی و ایجاد رابطه با ایشان، پرهیز نموده اند و زدن برچسبهای ناروا از سوی دیگر و بی تفاوتی و به هیچ انگاری این اعمال و رفتار شدیدا، مجرمانه به هنگام مراجعه به ' پلیس مترو ' و کارمندان آن، تامل برانگیز است.

بعد از دو سال مزاحمت، شروع به تجاوز به عنف، دادن پیشنهاد روابط نامشروع، تهدید با چاقو یا آبروریزی در مورد صرفا، شخص بنده و شکایت به ' پلیس مترو '، ' حراست مترو '، ' بازرسی شهرداری تهران '، ' بازرسی مترو ' و ' بازرسی پلیس '، هنوز، این باند خلافکار گسترده - شامل زنان خیابانی دستگیرشده، زندانیان، کودکان بی سرپرست، مهاجران غیرقانونی افغانی و پاکستانی، شهرستانیهای تازه مهاجرت کرده، بی تمدن و بیکار - در مترو، حضور داشته و در پناه کامل کارمندان مترو و پلیس آن، به رفتارهای مجرمانه شان ادامه می دهند.

این تنها، مواردیست که برای شخص بنده، اتفاق افتاده است. چه جرمهائی که این باند مخوف و پشتیبانان ایشان در حق مردم، روا نداشته و چه خسارتها که متوجه شان نشده است!

مردم! سکوت شما نشانه رضایت شماست یا علامت مجرم بودن خود شما. پس، شکایتهای خود را رسما و با صدای بلند، اعلام کنید: ' این باند خلافکار را از مترو و سطح شهر، جمع آوری کرده و امنیت و آرامش را به مردم شهر، برگردانید. '

راههای شکایت:

۱- شکایت به ' پلیس مترو ' و ' حراست مترو ' و اعلام جدی نارضایتی خود.

۲- در صورت عدم رسیدگی و مواجه با خنده های تمسخرآمیز، مراجعه به ' بازرسی شهرداری تهران ' واقع در خیابان ' بهشت '، جهت شکایت کتبی یا تماس با ۱۸۸۸ یا ۱۳۷، جهت ضبط شکایت تلفنی و انجام پیگیریهای بعدی.

۳- در صورت عدم رسیدگی - به همان نحوی که در مورد من، اتفاق افتاده و تا این مرحله، نه تنها، اقدام خاصی صورت نگرفته؛ بلکه آنها را جزء مسافران و ' شهروند '، محسوب کرده و از شکایت ایشان، وحشت دارند - به ' بازرسی کل کشور '، مراجعه یا با شماره ۱۳۶ این سازمان، تماس و به ثبت و پیگیری شکایت خود، بپردازید. ( بنده در ابتدای شروع این مرحله، بوده و به زودی، پیگیر خواهم شد. )

۴- به همراه شهروندان تهرانی که حضور این باند گسترده - چه در داخل و چه در خارج مترو - مسائلی امنیتی را برای خود و خانواده هایشان، ایجاد نموده، در فکر ثبت شکایت در ' دیوان عدالت اداری '، باشید. این شهروندان معترض را می توانید به سادگی، از میان مسافران مترو، پیدا کنید. مطمئن باشید خیل بسیاری از شهروندان تهرانی، منتظر پیشنهاد همراهیتان هستند. سعی کنید سلسله مراتبی که گفته شد رعایت فرمائید. توجه به ترتیب آن، ضروریست.

این باند خلافکار به بیان خود ایشان و حامیان دولتیشان، جزئی از مردمند؛ اما بدانید همان کسانی پشتشان، هستند که از طریق وضع قوانین مالیاتی و ...، به خالی کردن جیب مردم، می پردازند؛ اما آن قدر، قانع نیستند که به آن، بسنده نموده و در نتیجه، افرادشان را در قالب ' شهروندان مجرم و متخلف '، به سراغ ما مردم، فرستاده و به غارت اموال و نوامیس مردم، ادامه می دهند و در صورت شکایت ما نیز، یا فراریشان داده یا اهمیتی نمی دهند.

نه از آنها، خرید و نه کمک مالی نمائید. در مقابل آنها نیز، از یکدیگر، حمایت کنید؛ چرا که آنها با مردم، نیستند؛ بلکه مقابلشان، قرار دارند.

تا دیر نشده و ناموس و اموالتان را غارت نکرده اند، به خود، آمده و متحدانه، از هم، دفاع کنید.

  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.