باغ عدن

پیام های کوتاه

زنان لجنزار ایرانی ' حجاب برتری ' با آن سوراخ گشاد و شوهران و پسران چشم چران و زناکارشان که از کوچکترین آزار و اذیت زبانی و روانی، در حق نوامیس مردم، ابائی ندارند هنوز، آن قدر، صاحب رو هستند که چشم در چشم دختران پاک و باکره، دوخته و صرفا، به خاطر پوششی که هر چند، مخالف سلیقه ایشان است؛ ولی پوششیست متناسب و خداپسند، آنها را متهم به فساد، نمایند.

لعنت بر شما قوم ظالم که رویتان را پوشانده و سوراخ و رحم آلوده تان را رها ساخته اید و آن قدر، بی حیاء هستید که با سوراخ کثیف، دست روی پوشش دختران باکره و دست نخورده، می گذارید! شما لجنزاران ماده را چه به دختران که با منافذ لق و بی قید و بندتان و با آن ازدواجهای آلوده و زایشهای کثیف، به خود، اجازه نظردهی راجع به دختران باکره را می دهید؟

  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.