باغ عدن

پیام های کوتاه

' باند دستفروشان، متکدیان، فساد و فحشاء و مزاحمین نوامیس مترو ' که با پیدا کردن فرصت، به آزار و اذیت زبانی، ترغیب دختران و زنان تنهای مسافر مترو به فساد، تجاوز به عنف، تعقیب آنها جهت دست یافتن به اطلاعات خصوصی افراد برای سوءاستفاده های بعدی و در اختیار کارمندان دوست و همکار داخل مترو، گذاشتن و ...، می پردازند جالب است چنان مقابل مسافرانی که در نظرشان، طعمه محسوب نمی گردند، خود را به موش مردگی و جانماز آب کشیدن‌، می زنند که گوئی اینها همان مجرمان زن و مردی نیستند که از انجام کوچکترین جرمی، در حق دختران و زنان قربانی مسافر، مضایقه نمی کنند.

مشاهده می کنید ' شهرداری ' و زیر مجموعه های آن؛ ' شرکت بهره برداری مترو ' و ' ستاد توانمندی زنان سرپرست خانوار شهرداری '، چگونه به یاری ' نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران '، شهر را برای شهروندان پاک و شریف و خانواده هایشان، ناامن کرده و با فریادهای ' لطفا جهت امنیت مترو، از خرید از دستفروشان و کمک‌ به متکدیان، خودداری فرمائید. '، سعی در تطهیر دستان خود از آن همه خلاف و جرم صورت گرفته، در شهر و مترو، می نمایند؟

تا به کی، قرار است مسئولان شکایت شاکیان را با خنده، تمسخر و بی تفاوتی، پاسخ داده و امنیت شهروندان را به بازی بگیرند؟ آیا هزینه این جمع اراذل و اوباش، مردم آزار و مجرم بر عهده ما و خانواده های ماست یا جزء وظائف شما مسئولین، رده بندی گردیده است؟

در زندانهای خود را باز و سر کیسه هایتان را شل کنید و ما را از چنگال این تبهکارانی که مردان و زنان خیابانی، افراد حبس کشیده، مهاجران غیرقانونی، آوارگان شهرستانی، مرتکبین فساد و فحشاء و ... در میانشان، به وفور، به چشم می خورد، نجات دهید.

  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.