باغ عدن

پیام های کوتاه

حکایت زنان لجنزار ایرانی ' حجاب برتری ' حکایت مزرعه کشت مواد مخدریست که بر سر در آن، بنویسند: ' شالیزار '. این زنان با رحم آلوده شان که محل نگهداری و کشت نطفه های آلوده ایست که با همکاری شوهران چشم چران، زناکار، هوسران، مشروبخوار و آلوده شان، آن را تشکیل داده اند، با سر کردن چادر، تلاش دارند کشتزار متعفن وجود خود را پاکیزه جلوه داده و با عذاب وجدان کمتر و آسودگی خاطر بیشتری، به رها ساختن سوراخ گشادشان، بپردازند؛ ولی غافل از اینکه ' از کوزه، همان برون طراود که در اوست. '

تو اگر پاکیزه بودی، دختران باکره ' غیر حجاب برتری 'ای چون ما، اکنون، از دست موجودات مذکر متعفن خارج شده از رحمتان، در عذاب، نبودیم. با آن بدن آلوده ات، چگونه حیاء کرده و به خود، جرات می دهی پوشش دختران باکره را زیر سوال برده و سرزنش کنی؟ تو برو و دلت را به هدایای ' روز مادر ' و سخنان احمقانه ای چون ' مادران به بهشت، می روند. '، خوش کن و ما دختران را به حال خود، بگذار.

هر گاه، قصد نمودیم همانند ' فاحشگان '، زندگی کرده و در توهم ' پاکیزگی ' به سر ببریم، پوششمان را شبیه تو، انتخاب خواهیم کرد. تو برو مهریه و نفقه ات را بگیر و رحم و سوراخت را به همسر زناکارت، اجاره بده و اگر هم، تصمیم به پرورش فاحشه ای چون خودت، داری، این تربیت پر از انحراف را در مورد فرزند دختر خود، اعمال کن.

برای پاکیزگان، ' قبرستان ' بهتر است تا اینکه با بوزینه ها، ددان و میشان، همسفره گشته و چند صباحی بیشتر عمر کنند.

  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.