باغ عدن

پیام های کوتاه

نمونه یک حکومت مشرک:

ایمان شما به خداوند، کافی نیست. در کنار خداوند، باید به ما نیز، ایمان آورید تا ایمانتان قابل پذیرش باشد. اگر پوششتان کافی و مورد رضایت خداوند هم، باشد - همان گونه که خداوند در آیه ۳۱ سوره ' نور '، فرموده که: ' و زنان مومن را بگو چشمها را بپوشند و اندام و فروج خود را حفظ کنند و زینت و زیبائیهای خود را جز آن چه که طبیعتا، آشکار می گردد، ظاهر نسازند و پوشش خود را روی دو طرف گریبانشان، بیندازند. ' و طبق این فرمایش، نیازی به آن همه سختگیری در پوشش، نیست؛ چرا که چشمپوشی خداوند از آشکار شدن قسمتی از بدن، گویای همین موضوع است - اما چون ایمان به ما نیز، شرط قبول مومن بودن شماست، پس، اگر پوششی به غیر از چادر یا دست کم، مانتو و مقنعه تیره، بر سر داشته باشید، ایمانتان کامل نشده؛ چرا که نیمه ایمانتان به ما، بستگی دارد و نشانه آن انتخاب پوششیست که ما معرفی می کنیم.

  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.