باغ عدن

پیام های کوتاه

پس از ترک قطار از ایستگاه متروی ' صادقیه ' و نشستن ادامه دار دو تن از دستفروشان زن مترو، در آن مکان، یکی از کارمندان مرد مترو، همراه با خنده و شوخی، رو به آن دو، گفت: ' بروید. این جا ننشینید. ' و گوشه چشمی هم، به من، داشت تا شاید مرا هم، همراه خود، کند. یکی از آن دو زن که مدت زیادیست فروشنده لوازم و ابزار آرایشیست - البته داخل مترو - با لحنی حاکی از شوخی بیشتری، جواب داد: ' از این جا ماندن که چیزی عایدمان نمی شود. معلوم است که می رویم. ' کارمند مذکور هم، با نگاههای شهوت آلودش، گفت: ' پس، قطار که آمد بروید. ' زن دستفروش پاسخ داد: ' ولی اگر پول بدهی، می مانیم. پول می دهی؟ ' و باز، همان نگاهها و خنده های آلوده و سراسر شهوت که میان آنها، رد و بدل می شد.

درست است که پس از شکایت‌ بابت مزاحمتها و رفتارهای زشت و خلاف شرع آنها، به ' بازرسی شهرداری تهران '، از خنده ها و ارتباطات آشکار کثیفشان، در حضور مسافران، کاسته گشته؛ اما مسلما، هنوز، به قوت خود، باقیست. این را حضور آزادانه ' باند مخوف دستفروشان، متکدیان، فساد و مزاحمین نوامیس مترو ' بدون اینکه کوچکترین برخورد و مزاحمتی از سوی پلیس و حراست مترو، متوجهشان گردد، می توان دریافت.

البته نباید فریب فریادهای ' جهت حفظ امنیت مترو، از خرید از دستفروشان و کمک به متکدیان مترو، خودداری فرمائید. ' که از بلندگوهای مترو، به گوش می رسد یا خطابشان به دستفروشان که ' وقتی قطار آمد، سوار شوید. ' آنها را خورد. این رفتارها صرفا، نمایشی و جهت مبرا کردن چهره ایشان از تخلفات و جرائم این باند خلافکار، می باشد.

طبق قانون، ایشان باید توسط کارمندان حراست و پلیس مترو، از سیستم حمل و نقل مترو، به بیرون، هدایت گردند؛ نه به داخل قطار.

  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.