باغ عدن

پیام های کوتاه

اگر ایران به ظاهر اسلامی، پر است از مردان و پسران چشم چران، زناکار و مردم آزار، از سوراخ گشاد مادران ' حجاب برتری ' ایرانیست؛ مادرانی که هر گراز و پلنگی را در رحمهایشان، حمل و پس از زایش، به اسم ' انسان ' - اما با خصوصیات یک حیوان - وارد جامعه دختران باکره و پاک، نموده و بعد، هر ساله، در ' روز ولادت ' حضرت فاطمه (س) '، روز از بین رفتن بکارت کثیفشان توسط شوهران نجستر از خودشان را جشن گرفته و دختران خود را نیز، بدین روش، فرا می خوانند.

آیا حقیقتا، بهشت زیر پای کسانیست که بکارت نداشته و در عوض پرده خدادادی طبیعی بکارت، پرده ای متشکل از پارچه های ضخیم مشکی را نشانه پاکی خود معرفی می کنند؟ کدام عقلی می پذیرد جای بکارت زائل شده توسط یک شوهر آلوده، چشم چران و زناکار، می تواند با پارچه ای مشکی، در اطراف ماتحت ایشان، پر شود؟

شما ایرانیهای عقب افتاده با داشتن رسم و رسوماتی، همچون جوامع انسانهای اولیه، آیا بهتر نیست روز دیگری را برای جشن ازاله بکارت زنان، انتخاب می کردید که آبروی دختر پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز، محفوظ بماند؟

استفاده از حجاب، برای حفظ پاکیست. شما را چه نیازیست، به حجاب، وقتی با ازدواجهایتان با همسرانی آلوده و زایش فرزندانی آلوده تر، رحم و جامعه خود را به تعفن، کشانیده اید؟

آیا این کارتان از بین بردن کارائی حجاب، نیست که توسط خداوند، برای شناسائی پاک از ناپاک، تعیین گشته تا با استفاده از آن، زنان و دختران باایمان متحمل آزار و اذیت نگردند؟ شمائی که با زایش فرزندانی ناپاک و بی ایمان، به آزار و اذیت دختران پاک و باکره، دامن می زنید! با آن همه آزار و اذیتی که از جانب شما و پسران شومتان، متحمل می شویم، چادر سر می کنید که مورد آزار، قرار نگیرید؟

بهتر نیست در عوض نمایش پاکی، عفت واقعی به خرج، داده و پرده بکارتتان را پوشش خود گردانید؟

  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.