باغ عدن

پیام های کوتاه

هزار ماشاءالله به بانوان عفیف حجاب برتری ایرانی که آن قدر، شرم و حیاء در وجود پاکیزه شان، موج می زند که لحظه ای، سر از کف خیابان، برنمی دارند تا آلودگی موجودات مذکر چشم چران، زناکار و مردم آزار خارج گشته از ماتحت شریفشان، در مقابل دیدگان معصومتر از ' آسیه (س) ' و ' مریم (س) ' آنها، پدیدار گردد! گویا آیه جدیدی بر آنها، نازل گشته که ناسخ آیه ۱۱ و ۱۲ سوره ' تحریم ' کتاب آسمانی مسلمانان می باشد که این دو بانوی عفیفه و پاکیزه را به عنوان الگوی زنان عالم، معرفی فرموده است.

پروردگار اخیرا، بر ایشان، وحی نموده از مبارزه با شوهران کثیف، چشم چران، زناکار و گناهکار خود که همچون ' فرعون '، در مقابل اوامر الهی، عصیان و آن چه میل درونیشان فرمان می دهد را دنبال می کنند، دست برداشته و صبر بر همنشینی با آنها، پیشه کنند؛ چرا که ' همسر بد ' جزء آن ' همنشین بد 'ی که خداوند مومنان و پاکان را از همنشینی با ایشان، بر حذر می دارد، محسوب نگشته و بانوان حجاب برتری می توانند بدون ذره ای عذاب وجدان، به مصاحبت، همسری، همسفرگی و همبستری با ایشان، بپردازند و از ایشان، نسلی سرشار از گناه، پرورش داده و تکثیر کنند. باشد تا با این زایشها، بهشت زیر پاهایشان، سبز گردد!

خداوند در پیامی جدید، بدیشان، الهام فرموده آیه ۳ سوره ' نور ' همین کتاب آسمانی که مومنان پاک را از ازدواج با ناپاکان، نهی نموده و آن را حرام اعلام می دارد دیگر، اعتباری نداشته و این عفیفان پاک سرشت پاکنهاد اجازه ادامه زندگی با شوهران آلوده و زایش پسرانی آلوده تر را خواهند داشت؛ بدون آنکه خود آنها نیز، همچون شوهران خویش، ' ناپاک ' شمرده شوند.

بر اساس توصیه های ایشان و فرزندان پاکنهاد و باایمانشان، تمامی راهبه های دنیا که تصوری گناه آلود از بستن پیمان زناشوئی با پسران و مردان آلوده را دارا هستند ملزم به مراجعه به روانکاو، خواهند بود تا از توهم پاکیزگی، خارج گردند؛ چرا که پاکی در راه این بانوان عفیفه حجاب برتری ایرانی و فرزندان مذکر و مونثشان است. نعوذ بالله.

  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.