باغ عدن

پیام های کوتاه

بانوان ' حجاب برتری ' ای که با سه متر پارچه و یک خطبه عقد، سر و ته همه چیز را هم، آورده و دیگر، نه بابت همنشینی، همبستری و همسفرگی با شوهران آلوده، چشم چران، زناکار و متجاوز به نوامیستان، احساس گناه می کنید و نه از جهت زائیدن فرزندان ذکور آلوده تر، چشم چرانتر، زناکارتر و متجاوزترتان! تا به کی می خواهید از راه فروختن یا به اجاره دادن بدن و رحم خود به مردان، ارتزاق نموده و در توهم ' پاکی ' و ' بهشتی بودن '، به سر ببرید؟ آیا همین که هزاران سکه مهرتان کرده و با وعده نفقه روزانه و الاغ سواری رایگان، وسوسه تان نمایند، کافیست و باید بدون عذاب وجدان، شروع به تکثیر چندین میکروب، از روی همسران کثیفتان، کنید؟

بابت فاحشگی، دزدی، کلاهبرداری و ... هم، مقادیر قابل توجهی پول نصیبتان، می گردد؛ اما تصور می کنم آن سودی که از پیمان زناشوئی و تکثیر اولاد، به دست می آورید وسوسه انگیزتر باشد؛ چرا که علاوه بر آن همه پول بادآورده، الاغ سواری رایگان، چندین فرزند پسری که تنهائیتان را پر کرده و هر چند با رفتارهای کریه خود، موجبات مزاحمت برای دختران پاک و باکره داخل خیابانها را فراهم می نمایند؛ مشکل گشای زندگیتان هستند و نیز، ' توهم پاکی ' و ' آبروی کشکی ' هم، خواهید داشت.

توئی که چادر سر کرده و در همایش روز ' عفاف و حجاب '، شعر می خوانی به این مضمون که: ' مگر من از ' آسیه (س) ' و ' مریم (س) '، چه کم دارم؟ '! بدان انتخاب این دو بانو و معرفی نمودنشان در' قرآن کریم '، به عنوان ' الگوی زنان مومن '، از جهت ' حجاب '، ' ازدواج ' و ' فرزندآوری '، آنها، نبوده است؛ آن چه که این دو را ' برگزیده زنان دو عالم ' کرده تحمل سختیها در راه ' حفظ طهارت و پاکیشان '، بوده تا آن جا که ' آسیه (س) ' مورد غضب ' فرعون '، قرار گرفته و به شهادت می رسد و تا آن جا که ' مریم (س) ' - طبق آیه ۱۲ سوره ' تحریم ' - رحم خود را از همنشینی و همخوابگی با مردان آلوده، پاک نگاه داشته و خداوند از روح خود، در ایشان، می دمد.

لطف بفرمائید تا زمانی که کارتان ازدواج با مردان کثیف و مزاحم نوامیس و تولد فرزندانی کثیفتر و مزاحمتر برای نوامیس مردم، است، از نهادن اسم این دو بانو بر خود، دست برداشته و جهت درمان به کلینیکهای روانشناسی خارج از کشور، مراجعه نمائید. باشد که بهبود یابید!

سیلی ای که امروز، نوش جان یکی از پسران متعفن و مزاحم نوامیس یکی از همین زنان متوهم ' حجاب برتری '، نمودم - در پاسخ به تعرضی که چشم کور برخی از افراد که همه زنان ' حجاب برتری ' ایرانی و پسرانشان را پاک می پندارند از دیدنش، عاجز بوده یا مصلحتا، انکارش می کنند - چه دلپذیر بود!

البته ناگفته نماند این متجاوز به نوامیس،  باز هم، یک دستفروش بود؛ اما این بار، دستفروش یکی از خطوط بی. آر. تی تهران. ' شهرداری تهران ' با این ساماندهی و رها کردن زنان، دختران، پسران و مردان خیابانی و نیز، مهاجران غیرقانونی کشورهای خارجی و زندانیهای آزادشده از بند و وادار کردنشان به دستفروشی، تکدیگری و ...، چه بر سر جامعه که نیاورده است!

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.