باغ عدن

پیام های کوتاه
کلیپ زیر تحت عنوان ' زن دیوانه در مترو '، در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی، در فضای وب، منتشر گشته و مطمئنا، موجبات شوخی و خنده بسیاری را به وجود آورده است؛ اما توجه به عمق سخنان این خانم، بیانگر واقعیات بسیاریست؛ از جمله اینکه چگونه میل مردان ایرانی به مسائل جنسی و تلاش در ارضای شهواتشان، به هر طریق ممکن - چه از راههای نامشروع و چه از طریق به خیال ایشان، مشروع و قانونی صیغه - سبب به وجود آمدن وضع فعلی وخیم حجاب و عفاف، در زنان و دختران ایرانی، شده است. حدیثی از ' امام صادق (ع) '، می فرماید: ' نسبت به زنان مردم، عفیف بمانید تا زنان شما نیز، عفیف بمانند. '
به راستی، این طریقی که مردان ایرانی پیشه نموده و در برخورد و مواجهه با زنان و دختران، توان کنترل خویش را از دست داده و صرفا، به یاد آلت تناسلی خود و برطرف ساختن نیازهای جنسیشان - حتی به قیمت آزاررسانی و ایجاد مزاحمتهای مختلف، برای ایشان - می افتند زنان و دختران ایرانی را به موجوداتی، مبدل ساخته که عمده تمرکزشان بر جذب جنس مخالف - چه با چادر سر کردن برای شوهران چادردوست و چه با آرایشها و اعمال جراحی وحشتناک و غیرمتعارف - می باشد.
در حقیقت، زنان ایرانی ای که موفق به جلب توجه مردی، جهت امر ازدواج، می گردند تمامی ذهنشان به استفاده از ' حجاب برتر '، برای کسب رضایت همسر، تلاش مفرط در زیباسازی و ایجاد تنوع در ظاهر، در محیط منزل و ایراد اتهامات و ایرادات واهی نسبت به دختران و زنان ' غیر حجاب برتری '، در محیط اجتماع، معطوف می گردد. البته ایراد این اتهامات را به ' امر به معروف و نهی از منکر ' سفارش شده در دین، ارتباط می دهند؛ اما آن چه که ایشان را به این کار، وامی دارد نه تنها، نگرانی از بی توجهی به دین و ناپاکی دیگر بانوان، نیست؛ بلکه ناراحتی ناشی از چشم چرانی و هوسرانی همسرانشان و ترس از دست دادن جایگاه خود، در نزد آنهاست.
اما ای بانوان ' حجاب برتری ' دائم الانتقاد! آیا اگر شما پاک بوده و دردتان درد دین است و نه نگرانی از دست دادن شوهران هوسبازتان، پس، چگونه راضی به پیوند زناشوئی با چنین مردان آلوده و در نتیجه، آلوده ساختن‌ رحمهایتان، شده اید؟ آیا ازدواج پاک و ناپاک در کتاب آسمانی مسلمانان، حرام نگردیده است؟ چرا با ایرادگیریهای پی در پی، از بانوان و دختران ' غیر حجاب برتری '، سعی در پاکیزه جلوه دادن خود و بی دین و ناپاک شمردن شوهرانتان و دیگر بانوان، دارید؟
آیا بهتر نیست برای پاکسازی جامعه، ابتداء، از خود و رحمهایتان، آغاز کنید؟
با نگاه از زاویه ای دیگر، به کلیپ - یعنی با توجه به اعتراضات و اعلام نارضایتی و ناراحتی مردان حاضر در واگن،‌ نسبت به سخنان زن - می توان دریافت جامعه ای که در مراسم مذهبی مختلف، با حرکات وحشیانه قمه زنی و عربده کشی، اظهار ارادت به حضور امامان (ع) خود، نموده و تظاهر به فرمانبرداری از امام منتظر (عج) خود، می نمایند در صورت مواجهه با ایشان (عج)، نه تنها، توجهی به وی (عج)، نخواهند کرد؛ بلکه راه پیشینیان خود را رفته و شکمبه بر سرش، ریخته و او (عج) را ' سفیه ' و ' مجنون ' خواهند نامید؛ چرا که به گمان آنها، امام زمان (عج) قرار است هموارکننده راه ارضای نامحدود شهوات مردان، باشد و نه کنترل کننده آن؛ درست همچون زمان حال که وقتی آنها را به رفع هوسبازی و کامجوئی بسیار از زنان، دعوت می کنیم، خود را پشت پیامبر اسلام (ص)، پنهان نموده و خویشتن را دنباله روی فردی هوسباز، معرفی می کنند؛ در حالیکه پیامبر (ص) در خویشتنداری و پاکی نفس، اسوه و نمونه زمان خود بودند.
در واقع، این دسته از مردان و زنان ایرانی، نه تنها، درد دین ندارند؛ بلکه با در هم آمیختن رسم و رسوم غلط و امیال شیطانی خویش با دین، به انحراف کشاندن و ابتر ماندن دستورات و اهداف دین را - که پاکی و تزکیه نفس است - دنبال می نمایند تا در هاله پر از توهم پاکی و تقدس و بدون هیچ عذاب وجدانی، به هوسرانی مردانه و زنانه خود، ادامه دهند؛ مردانی که دائم، به تغییر دادن و اختیار همسری جدید، می پردازند و زنانی که بدون تحمل سختیها و دشواریهای زندگی ' آسیه (س) 'وار و ' مریم (س) 'گونه مورد سفارش ' قرآن '، به همزیستی و همنشینی با ' فرعون 'های زمانه - شوهران هوسبازشان - و زایش ' فرعون 'هائی دیگر، دست می زنند.
  • ۹۷/۰۵/۲۲
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.