باغ عدن

پیام های کوتاه

پیرو سخنان احمقانه پیر خرفت روزنامه ' خراسان ' که می فرمایند: ' پیر دختر زیاد داریم. تعدد زوجات واجب است. '؛

شمائی که گمان می کنید دختران محکوم به ازدواج، بوده و در صورت بی زوج ماندن و بالا رفتن احتمالی سنشان، واجب کفائیست به ازدواج با مردان پیر چشم چران و هوسبازی که اهمیتی به حفظ کانون خانواده، پاکی و عواطف همسر و فرزندانشان، نداده و هواهای خود را دنبال می کنند، بپردازند! اولاً، به همان نسبتی که پیر دختران افزایش می یابند، پیر پسران نیز، بیشتر می شوند و به همان میزانی که زنان مطلقه وجود دارند، مردان مطلقه دیده می شوند. ثانیاً، اگر دختری مایل بود با سگان پیر هرزه ای همچون شما، مزدوج شود، پیش از آنکه به سن پیری، برسد، به این کار، مبادرت می کرد.

رحم پاک دختران جای سگان زناکار، هرزه و چشم چرانی چون شما، نیست که با یک خطبه، سر و ته زناکاری خود را هم آورده و خود را در اوج پاکیزگی، متصور می شوید؛ بخصوص آنکه به سن پیر سگی هم، رسیده باشید.

اگر خداوند برای هر مرد، چندهمسری را مجاز می دانست، از همان ابتدای خلقت بشر، ' حضرت آدم (ع) ' را با چند زن، می آفرید. پدر اولیه بشر هم، چند زوج نداشت.

اگر نگران بی همسر ماندن دختران هستید، بهتر است قبل از هر چیزی، به پاکسازی رحم زنانتان از وجود آلوده خود، بپردازید تا پسرانی زناکار و آلوده از خود، خارج نسازند که دختران پاک قادر به تحمل وجود منحوس و پر از گناهشان، نبوده و از ازدواج، امتناع ورزند و به قول شما، ' بی شوهر ' بمانند.

نجاساتی مثل شما را تنها، زنانی همچون خودتان، تاب آورده و به عنوان معشوقشان، برمی گزینند. اگر مایلید دختران بدون نگرانی از آلودگی رحم و دامانشان، ازدواج کنند، به جای توصیه خارج از اندازه ' نگاه داشتن حجاب ' به آنها، ' جامعه مردان و پسران کثیف ' را از آلودگیها، پاک سازید.

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.