باغ عدن

پیام های کوتاه

بریدن گوش پسر افغان توسط کارمندان خدوم ' شهرداری تهران '، که دروغ بوده و کارمندان دولت همواره، پاکدست و مومن تشریف دارند. اذیت و آزار دختران و زنان ایرانی مسافر مترو به دست کارمندان مذکر مترو و نیز، ' باند دستفروشان، متکدیان و فساد مترو ' که دست پرورده و ساخته و پرداخته ' شهرداری ' جهت پر کردن کیسه هایشان، هستند هم، کذب است؟

سراسر مطالب این وبلاگ حاوی بلایائیست که به دست کارمندان مترو - به عنوان زیرمجموعه ' شهرداری تهران ' - و ' باند دستفروشان، متکدیان و فساد مترو '، بر سر مسافران آن - از جمله، اینجانب - وارد آمده و علیرغم شکایات متعدد به ' پلیس مترو '، ' بازرسی پلیس '، ' بازرسی شهرداری تهران ' و ' بازرسی مترو '، همچنان، به یاری همان مقامات مسئول نامبرده، در محلشان، برقرار بوده و به فساد خود، ادامه می دهند؛ اما این بار، به شکلی پنهانیتر و همراه با مراقبتی بیشتر.

دم خروس را باور کنیم یا قسم ' حضرت عباس (ع) ' را؟

هرگز، فراموش نخواهم کرد ماجرای دو سال آزارهای پی در پی کارمندان مذکر هوسباز مترو و پلیس بی خاصیت آن را که پس از مدتها تلاش در ایجاد رابطه نامشروع با اینجانب و اجتناب بنده، به این رویه، روی آوردند که صرفا، به بهانه پوشش نامناسب، خود را وارد حریم خصوصی من، نموده و سپس، این ایرادات را به حضور هر روزه - ولی کوتاه مدت - من در مترو و بعد، به خوردن و آشامیدنم، در اغذیه فروشیهای مترو، برسانند که سرانجام، بعد از شکایات متعدد به ' بازرسی پلیس '، ماموریت آزاررسانی به اینجانب، به عهده ' باند دستفروشان، متکدیان و فساد مترو '، واگذار شد؛ به نحوی که بعد از هر بار، ناسزاگوئی، نشان دادن من با انگشت و صحبتهای درگوشی با یکدیگر، تعقیب تا درب منزل، عمل متناقض ترغیب به انجام آرایشهای خاص، از یک طرف و ناسزاگوئی به دلیل پوشش - به خیال ایشان - غیراسلامی از سوئی دیگر، سعی در جذب اینجانب، به باند خرابکاریهای خود، چاقوکشی، شروع به تجاوز به عنف در مترو و تهدیدهائی از این دست، ' پلیس مترو ' و ' حراست مترو ' که وظیفه تامین امنیت مترو را بر عهده دارند به انحاء مختلف، مجرمان را از مهلکه،‌ فراری داده و راه را برای انجام دوباره خرابکاریهایشان، هموار می کردند.

اکنون نیز، عداوتهایشان شکل مزاحمت و آزار و اذیت در محل زندگی اینجانب را به خود، گرفته؛ اما گوئی، عادت ایشان شده که پس از هر بار فضاحتی که در جای جای ایران، به بار می آورند، به جانماز آب کشیدن، روی آورده و قضیه را - به قول معروف - ماستمالی نمایند.

شهردار محترم تهران! چه قضیه گوشبری پسر زباله گرد افغان توسط نیروهای ' شهرداری تهران ' صحت داشته و چه نداشته باشد، اینجانب به شخصه، شاهد فساد و رفتارهای سادیست وار موجود در میان کارمندانتان، بوده ام. شهر در اثر استخدام و به کارگیری اشخاص طمعکار، ناشایست و نابهنجار اجتماعی، در سازمانها و ادارات وابسته به ' شهرداری '، به مکانی ناامن، برای مردم - بخصوص، برای نوامیس و کودکانشان - مبدل گشته است.

  • ۹۷/۰۶/۱۵
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.