باغ عدن

پیام های کوتاه

' دسته عزاداران حسینی ایرانی ' سرشار از پسران و مردان چشم چرانیست که روزها و شبهای دیگر، در خیابانها، یا به متلک پرانی، چشم چرانی، آزار و اذیت دختران باکره ایرانی و شرب خمر و افتخار آشکارا به آن، می پردازند یا پر است از پسران و مردانی که گر چه برای ایجاد نظم و امنیت کشور، به استخدام حکومت، درآمده اند؛ اما با مشاهده مزاحمت برای نوامیس، توسط همین دسته بی ایمان و هوسران، سریعاً، وارد عمل، شده و در عوض برخورد با این جانیان بالفطره زاده زنان ' حجاب برتری '، فرصت را جهت ' امر به معروف و نهی از منکر ' کشکی خود، غنیمت می شمرند و در همین اثناء که ژست ' پاکیزگی و با خدا، بودن '، تمامی وجودشان را فرا گر‌فته، کمی هم، به بررسی مزه دهان دختر نگونبخت و قربانی، می پردازند؛ شاید بتوانند باب دوستی و روابط خاص را با ایشان، بگشایند.

آیا شرکت در مراسم عزاداری ' امام حسین (ع) ' که جانش را در راه مبارزه با هواهای نفسانی مردم ملعون روزگارش، گذاشت - در حالیکه این جمعیت مردان و پسران ظالم، آلوده و زاده زنان ' حجاب برتری ' حضور دارند - صحیح است؟ مطلقاّ، همنشینی، همراهی و دوستی با افراد گناهکار - حتی در مراسمی که به بهانه های دینی، بر پا، می شوند - گناهیست آشکار.

فیلم زیر هم، گوشه ایست از جنایات ایشان در حق حیوانات بی گناه که انجام آن ' شقاوت قلبی عظیم 'ی می خواهد که مسلماً، هنر کاشتن و پرورش چنین شقاوتی در دل ایشان، از مادران ' حجاب برتری ' ای که در به دنیا آوردن و پرورش پسرانی چشم چران و مزاحم نوامیس و بعد، سرزنش و لگدمال نمودن شخصیت دختران قربانی - به سبب پوشش ایشان - ید طولائی دارند، برمی آید.

لینک زیر از کانال آقای ' امیر تتلو 'ی عزیز، گرفته شده و حاوی صحنه های دلخراشیست: لینک دانلود

پیشتر، عذرخواهی مرا بپذیرید.

' امام حسین (ع) ' عزیز! از همین جا، دوستی و محبت قلبی مرا پذیرا باشید.

  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.