باغ عدن

پیام های کوتاه

پسران و مردان مزاحم نوامیس و هواپرست ایرانی! اگر در اثر بی وجدانی و بی شرافتی مادرهای خود - که نهایت عفتشان پیچاندن سه متر پارچه مشکی به دور ماتحت خود و خواندن خطبه عقد با پدران چشم چران، زناکار و آلوده تان، است - به ' هاری '، مبتلا گشته و تمامی دختران باکره اطراف خود را مایملک خود فرض می کنید، بدانید برای رفع هوسها و شهواتی که از مادران هوسران و دارای رحم گشاد خود، به ارث برده اید، در عوض ایجاد مزاحمت برای دختران باکره داخل خیابانها و سعی در اجبار آنها، به تبدیل کردنشان به ' سوراخ گشاد ' دیگری همچون مادرانتان، در جستجوی دختران و زنانی خبیثی، باشید که نه تنها، از بودن و مجالست با تعفنّهای متحرکی چون شما، ابائی ندارند؛ بلکه شما را فرصتی برای دوشیدن و خالی نمودن جیبهایتان، گذاشتن بارهای سنگین خود بر دوشتهایتان، گرفتن سواری از کولتان و تصاحب فرزندان پسری از طریق شما، می بینند تا به وسیله شما و آنان، رفع تنهائی و کمبود نمایند؛ بدون آنکه در مقابل دختران باکره داخل خیابانها، کوچکترین احساس شرمی داشته باشند‌. مهم آن است با ازدواج با پدران مشمئزکننده، چشم‌چران و آلوده شما و پرورش و زایش پسرانی به مراتب آلوده تر از آنها، کمبودهای مادی و جنسی مادرانتان برآورده شود. ' پاکدامنی ' و ' رعایت حال دختران پاکدامن ' کیلوئی چند؟

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.