باغ عدن

پیام های کوتاه

زنان ' حجاب برتری ' ایرانی چنان در نشئگی توهم پاکیزگی خود، غوطه ور گشته که وقتی دختر باکره آزاردیده توسط پسران چشم چران، زناکار و مزاحمین نوامیس ایشان، آیه نورانی کتاب آسمانیشان - ' قرآن کریم ' - را جهت روشنگری و رهائی آنها از توهم چند هزار ساله خود، قرائت می کند، چنان برآشفته می گردند که گوئی دختر مذکور تیشه بر ریشه امنیت کاذبشان، زده و پایه های لانه عنکبوتی ای را که به خیال خویش، زندگی چند روزه آنها را تضمین می کند لرزانتر از گذشته، ساخته است.

این است که رفتارهای حاکی از قساوت قلبشان را که پیشتر، با ازدواج با مردانی کثیف و پرورش و زایش پسرانی کثیفتر و مزاحم به حال دختران باکره داخل خیابانها، به نمایش گذاشته اند آغاز کرده و با بی رحمی هر چه تمامتر، دهان به تهدید و اتهامات ناروا، در حق دختر قربانی، باز می کنند؛ شاید بدین روش، او را خفه ساخته و به نشئگی خود، ادامه دهند.

توئی که سنگ دیانت را به سینه، کوبیده و هر روز، به متراژ پارچه های مشکی پیچانده به دور ماتحتت، می افزائی و دختران قربانی معترض به رحم ناپاکت را با ایراد اتهام انتساب به فرقه های ضداسلامی، مورد تجاوز واقع شدن و روانپریشی ناشی از آن، مصرف مواد افیونی توهم زا و ...، تهدید و ایشان را وادار به سکوت، می کنی! آیا در دین تو - اسلام - پاکیزگی و دعوت زنان به پاکیزگی، جرم و عملی شیطانیست؟ آیا این آیه کتاب آسمانیت؛ ' قرآن کریم '، نیست که می فرماید: ' مرد زناکار جز با زن زناکار و مشرک، ازدواج نمی کند و زن زناکار هم‌، جز با مرد زناکار و مشرک، ازدواج نمی کند و این کار بر مومنان، حرام است. ' ( آیه ۳ - سوره ' نور ' )؟

تو که با بستن چندین متر پارچه مشکی، به دور ماتحتت، در چنان توهمی از پاکیزگی، فرو رفته ای که دختران باکره را صرفاً، به دلیل پوشش متعارفشان - که در نظر تو، نامتعارف جلوه می کند - به ناپاکی و هرزگی، متهم می کنی! چگونه است که از عمل نمودن به این آیه شریفه و پاک نگاه داشتن رحم خود از ازدواج با مردانی چشم چران و زناکار و پرورش و زایش پسرانی ناپاکتر، غافل مانده و با این وجود، خود را پاک می خوانی؟ چگونه است که یادآوری این آیه توسط دختران باکره آزاردیده توسط شوهران و پسران آزارگرتان را برنتابیده و مایلی با مسکوت گذاشتن این آیه، به تحریف این کتاب آسمانی، بپردازی؟

آیا نه این است که دوست داری همواره، این تو باشی که بر قله های پوشالی پاکی و طهارت، نشسته و دختران ' غیر حجاب برتری ' را به دیده حقارت، نگریسته و ناپاکشان خوانی؟

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.