باغ عدن

پیام های کوتاه

' باند دستفروشان، متکدیان و مزاحمان نوامیس مترو ' که شرح حال مزاحمتها و آزار و اذیتهایشان در حق مسافران دختر، زن و مرد مترو، در مطالب پیشین، آمد و شکایتهای اینجانب به ' حراست مترو '، ' پلیس مترو '، ' بازرسی پلیس '، ' بازرسی شهرداری تهران ' و ' بازرسی مترو '، به نتیجه نرسید و سرانجام، با توسل به نیروهای امنیتی خارج از مترو، تا حدودی، از ادامه مزاحمت، در محیط مترو، انصراف دادند - صرفاً، از ترس مقابله بیشتر و در هم شکستن کیسه هائی که برای جمع آوری پولهای حاصل از فروش غیرقانونی اجناس و تکدیگری، در مترو، دوخته اند - مزاحمتهای خود را به محل زندگی اینجانب، کشانده بودند که آن هم، با تماس با فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و ترسشان از شهادت شاهدان محلی، متوقف گردید.

سوال از مسئولین امر، این است که به چه دلیل، نوامیس و فرزندان محترم شهروندان باید قربانی پر کردن کیسه های گشاد ' شهرداری تهران '، ' شرکت بهره برداری مترو ' و ' سایر اعضای ' باند دستفروشان، متکدیان و مزاحمان نوامیس مترو ' شوند و جان، مال و حیثیتشان دستخوش آسیب از سوی این آزارگران سودجو، گردد؟ چرا دسته ای از زنان و دختران خیابانی، پسران و مردان بیکار و مستعد جرم و جنایت و مهاجران غیرقانونی باید توسط ' شهرداری تهران '، ' شرکت بهره برداری مترو ' و ' نیروی انتظامی '، گرد هم آمده و در شکل یک ' باند گسترده مجرم '، دست به هر گونه عمل ناقض قوانین و حقوق حقّه اشخاص، بزنند؟ اعضای این باند مجرم و همدستانشان که اکنون، باید در گوشه زندانها، آب خنک نوش جان فرموده و دولت نیز، برای نگهداریشان - جهت جلوگیری از  از انجام جرم و جنایت و مزاحمت برای دیگر شهروندان - از جیب خود، هزینه نماید از چه روست که تصور کرده تاوان نیاز یک مشت نیازمند خطرناک و مجرم و پولدوستی و حرص و آز ' شهرداری تهران '، ' شرکت بهره برداری مترو ' و ... باید از ناحیه ما شهروندان، پرداخت شود؟

لینکهای زیر مربوط به فیلمهائیست که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی، از اعضای مزاحم و مجرم این باند مخوف، تهیه شده و حتی در شکایتی که به ' بازرسی شهرداری تهران ' ارائه شده بود، به استحضار ایشان نیز، رسیده بود. در این فیلمها، مشاهده می کنید که چگونه این دست زنان ولگردی که در قالب دستفروش و متکدی، گرد هم، آمده اند برای اینجانب - به عنوان دختری که روزانه، برای تردد، ناچار به استفاده از ' سیستم حمل و نقل مترو '، بوده و همواره، در معرض آزار و اذیت ایشان، قرار دارم، ناامنی ایجاد نموده و با نشان دادن من به یکدیگر، بلند بلند، می گویند: ' این دختر دستفروش است. به خدا دستفروش است. ' و این تنها، گوشه ای کوچک از مزاحمتهای ایشان، است که آبرو و حیثیت و حتی اموال اینجانب را نشانه رفته؛ چرا که با معرفی کردن من با این عنوان، نه تنها، به راحتی، می توانند انواع مزاحمتها و اهانتها را در حق من، روا دارند؛ بلکه به صورتی مداوم، جهت بازرسیهای مکرر از کیف من، پلیسهای زن مترو را به سراغ بنده، می فرستادند. البته پس از دو سال شکایت مداوم به سازمانها و ادارات مذکور و نتیجه نگرفتن، سرانجام، مزاحمتهایشان توسط نیروهای امنیتی خارج از مترو، برطرف شد که از ایشان، نهایت سپاس را دارم؛ اما کینه شان از شکایت پیگیرانه و مستمر من، هنوز، پابرجا مانده و گاه به گاه، این زخم کهنه شان سر باز کرده و به نوعی، دشمنیشان را با من، آشکار می سازند. لینک فیلمها در ذیل، آمده است:

لینک دانلود فیلم اول

لینک دانلود فیلم دوم

لینک دانلود فیلم سوم

لینک دانلود فیلم چهارم

توجه داشته باشید فیلمهای فوق ده ماه پس از تهیه آن، منتشر می گردند و در خویشتنداری‌، در عدم انتشار آنها، نهایت صبوری از جانب بنده، صورت گرفت؛ اما گویا این قصه سر دراز داشته و مزاحمتهای ایشان قصد تمامی ندارد. ضمناّ، تفکیک مسافران محترم حاضر در فیلم، از دستفروشان مزاحم، به راحتی، امکانپذیر بوده و به همین جهت نیز، نیازی در تار کردن چهره مسافران ندیدم. دستفروشان معمولاّ، اجناسی در دست یا به شکلی پهن شده، روی زمین به همراه، دارند و اکثراً، در کنار دیوار مترو، می ایستند. لطفاً، بقیه مسافران محترم را از ایشان، متمایز سازید.

  • ۹۷/۰۸/۰۳
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.