باغ عدن

پیام های کوتاه

زن ' حجاب برتری ' ایرانی! به جای هدر دادن پول مبارکت و هزینه آن جهت خرید متراژ بیشتر پارچه مشکی - آن هم، در اوج گرانی ارز و اجناس - و بستن آن به دور ماتحتت، آن را صرف خرید قلّاده و چشم بند، برای پسران بیرون آمده از سوراخ گشادت، کن تا بیرون از خانه و داخل خیابانها را با باغ وحش خانه ات، اشتباه نگیرند؛ خانه ای که زنها و مردانش را حیوانات انسان نمائی تشکیل می دهند که هول زندگی کردن در این دنیا و ترس از دست دادنش، در اولویت قرار دادن امر ' پاک نگاه داشتن رحم و ذرّیه و نسل ' را از آنها، گرفته و آنان را به حیواناتی، مبدل ساخته که در فکر برآورده سازی هر چه بیشتر نیازهای حیوانی و سطح پائین خود، هستند؛ نیازهای جنسی، نیاز به خرید لوازم خانگی و پوشاکهای رنگارنگ جهت خودنمائی و چشم و همچشمی، خرید خوراکیها و آشامیدنیهای اشتهابرانگیز برای برآورده ساختن میل و عطش درونی، نیاز به حفظ بقای خود، از طریق فرزندآوری و ... .

مزاحمانی که ذکر خیرشان در مطلب ' نتیجه سودجوئیها و بی توجهیهای ' شهرداری تهران ' را در انجام وظیفه اصلیش، در فیلم زیر، مشاهده فرمائید! '، آمد زمانی که ایجاد مزاحمتهای خود را مسبّب به خطر افتادن آبروی نداشته شان، دیدند تصمیم گرفتند امشب، برای خالی نماندن روز و شبشان از گناه آزار و اذیت دختران باکره، پسری را که ظاهرش به مهاجری تبعه افغانستان یا پاکستان، می مانست اجیر کنند تا بدون ترس از پخش تصویرش در فضای مجازی و رسوا شدن میان آشنایان، به راحتی، در مقابل دوربین، به تعقیب من و مزاحمت، بپردازد که در نهایت، پس از کمی صبر تا شاید بدون درگیری، شرّش را کم کند و نکرد، همان طور که دوربین را به سمتش، نشانه رفته بودم، پرسیدم: ' برای چه، دنبالم راه افتاده ای؟ '. ترجیح داد خود را به خریّت، زده و با حرکت سر، بخواهد مجدّداّ، حرفم را تکرار کنم و من نیز، این کار را کردم.

او که متوجه حضور افرادی در اطرافم، شده و می دانست از پیش، دوربین را به سمتش، گرفته ام دمش را روی کوله بار گناهانش، گذاشت و گم شد. البته از آنجائی که به اشتباه، گمان می کردم دوربین فیلمبرداری را روشن نموده؛ اما دکمه برداشتن تصویر را فشار داده بودم، متاسفانه، تصویر مبهم زیر از واقعه، به دست آمد‌. سمت راست تصویر و روبروی در، سایه مرد متجاوز دیده می شود و سمت چپ تصویر سایه یک زن ' حجاب برتری ' ایرانی. به راحتی، می توان بیهوده بودن استفاده از " حجاب برتر '، توسط زنان ایرانی را در تصویر، دید. اگر ' چادر ' قرار بود کسی را از آلودگی، نجات دهد، اکنون، این مرد متجاوز و این زن ' حجاب برتری ' ایرانی یک جا، در تصویر، جمع نمی شدند. خود تصویر گویای حقیقت عمل بی فایده زنان ' حجاب برتری ' ایرانی در پیچیدن سه متر پارچه مشکی به دور ماتحتشان، است.

زن‌' حجاب برتری ' ایرانی! آیا با انتخاب پوشاندن متراژ بیشتر پارچه مشکی به اطراف ماتحتت، می خواهی متراژ سوراخ گشادت را در انظار، کاهش دهی؟

* توجه: از کیفیت پائین تصویر، عذرخواهی می کنم‌. متاسفانه، به دلیل تاریکی شب و وجود استرس، در فشردن دکمه صحیح ( تنظیمات نور و دکمه فیلمبرداری )، دچار اشتباه شدم.

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • بنده خدا
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.